Καλλιτεχνικά

ώρα για πρόβα


Έτσι πως το πάω έχω αρχίσει να βαριέμαι και τον εαυτό μου με το θέμα τον διακοπών ρευματός. Σήμερα λοιπόν, αφού είδα ότι δεν θα έχω ρεύμα 6-8, άρπαξα την ευκαιρία και πήγα να παρακολουθήσω μια φίλη μου στις πρόβες ενός θεατρικού.

Θα είμαι ειλικρινής η υπόθεση μου φάνηκε λίγο πάτος. Ο συγγραφέας από ότι κατάλαβα την έχει δει πολυ ψαγμένος. Το αποτέλεσμα είναι μια συγχρόνη αρλούμπα με θέμα τον έρωτα. Ευτυχώς κάποιοι από τους ηθοποιούς καθώς και η ύπαρξη ζωντάνης μουσικής, που συνοδεύει την παράσταση, σώζουν το όλο εγχείρημα. Εγώ το απόλαυσα μια φορά.

Για όποιους ενδιαφέρονται θα είναι Δευτέρα, Τρίτη στο SOUL στου Ψυρή για 12 παραστάσης από αυτή την Τρίτη. Ο τίτλος μου ξεφεύγει αλλά δεν είναι και το μόνο.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

