Καθημερινότητα

δεν με θέλει αυτή η μέρα


Όταν ήμουν μικρός η Καθαρά Δευτέρα ήταν μια από τις αγαπημένες μου μέρες. Μαζευόμασταν όλοι μαζί οικογενιακός στον Λόφο Φιλοπάππου. Ντυνόμασταν με τα αποκριάτικα, τρώγαμε διάφορα νόστιμα φαγητά που δεν είχαμε την ευκαιρία να φάμε τον υπόλοιπο χρόνο και πετούσαμε αετό.

Αλλά όσο μεγαλώνουμε διάφοροι μύθοι καταρίπτονται σε σημείο αυτή η μέρα να με αφήνει παντελώς αδιάφορο. Πρέπει όμως να εξομολογηθώ, ότι πέρυσι έκανα μια απόπειρά αναβιώσεις της παιδικής είκονας αλλά το αποτελέσμα δεν ήταν ικανοποιητικό.

Αναρωτίεμαι αν τα σημερινά παιδιά ευχαριστιούντε την ημέρα αυτή όσο και εγώ μικρός. Βέβαια υπάρχει και ένας ακόμα λόγος που δεν μπορώ να εγκλιματιστώ με την ημέρα αυτή. Κάπου στα 12 μου άρχισα να έχω διάφορες αλλεργικές αντιδράσεις τις οποίες δεν μπορούσαμε να βρούμε αρχικά από το που προέρχονταν. Όσο περνάγαν οι μήνες ήταν όλο και χειρότερα, σε σημείο που πέρασα και 2 βράδια σε κάποιο νοσοκομείο με αλλεργικό σοκ. Με λύπη ανακάλυψα ότι ήμουν αλλεργικός στα θαλασσινά (ευτυχώς όχι στα ψάρια).

Θυμάμε ότι μ’αρέσαν πολύ τα θαλασσινά, καλαμάρια, χταποδια, χτένια… Την ημέρα αυτή λοιπόν ακόμα και αυτοί που δεν τρώνε ποτέ θαλασσινά έχουν μια τάση να τα αποζητούνε. Το μόνο που με χαροποιεί είναι ότι δεν μένω πια με τους γονείς μου, οπότε δεν πρέπει κάθε δευτέρα να φεύγω από το σπίτι ώστε να μπορέσουν να μαγειρεύσουν διάφορα θαλασσινά καλούδια (να σημειώσω ότι με τα χρόνια από απλή ενόχληση κατέληξε σε μια πολύ σοβαρή αλλεργία, με ενοχλούν ακόμα και οι οσμές).

Ακόμα θυμάμε σε ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό που προσπάθησα να αγοράσω ένα σαντουϊτς με κοτόπουλο και μπερδευτικέ/δεν κατάλαβε η υπάλληλος και μου έδωσε ένα σαντουϊτς με γαρίδες. Στηην πρώτη δαγκωματιά το κατάλαβα και το έφτυσα, παρόλα αυτά τα χείλια μου και η γλώσσα μου πρίστηκαν τόσο πολύ…περιέργος χαμογελάω τώρα.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

