Καθημερινότητα,Μαγειρική

σαλάτα


Σήμερα έλαβα μια πρόσκληση από μια φίλη μου να πάμε να φάμε σαλιγκάρια σε ένα μικρό κουτούκι για να γιορτάσουμε τα γενεθλιά της. Τελικά το μαγαζί αυτό ήταν κλειστό και αναγκαστήκαμε να πάμε να κάτσουμε σε ένα άλλο εκεί κοντά που φαινόταν συμπαθητικό. Η πρώτη πίκρα ήρθε με τον κατάλογο. Εξαιρετικά περιορισμένο μενού και προς έκπληξη μου τα μισά πιάτα δεν υπήρχαν.

Εφόσον είχα φάει νωρίτερα το απόγευμα αποφάσισα να παραγγείλω μια συμπαθητική σαλάτα με μανιτάρια. Ο Σερβιτόρος μου ανακοίνωσε ότι δεν έχουν μανιτάρια και εφόσον δεν ήθελα να διαλέξω κάτι άλλο από το κατάλογο μπορούσαν να μου την φτιάξουν χωρίς μανιτάρια. Μιάς και τα υπόλοιπα υλικά ήταν και του γούστου μου (μαρούλι, κατσικίσιο τυρί, ρόκα, σπανάκι λουσμένα με βαλσάμικο) συμφώνησα. Όταν ήρθε η παραγγελεία προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι έλειπε το τυρί!!!

Η ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη ήταν ότι στον λογαρισμό χρεώθηκα όλη την εξωφρενική τιμή τις σαλάτας 6.70€.

Το μαγαζί αυτό είναι μια σκέτη απάτη και τιμά το όνομα του ΡΙΦΙΦΙ, κόντα στην πλατεία εξαρχείων.

Γενικά δεν είναι ο τύπος μου να αναφέρομαι σε ονόματα αλλά μερικά πράγματα ξεφεύγουν πέρα από τα όρια της πραγματικότητας.

 ———————

Μια γρήγορη αναζήτηση με το όνομα του εστιατορίου με βρήκα σε μια σελίδα μίας εφημερίδας που υμνεί το συγκεκριμένο μαγαζί και ιδιαίτερα τους χορτοκεφτέδες. Ε συγνώμμη μπορεί οι χορτοκεφτέδες να ήταν όντως καλοί αλλά δεν μπορείς να πεις φθηνό ένα γεύμα με 4 χορτοκεφτέδες 4 κεφτεδάκια και μια σαλάτα για 24.10€.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

