ότι νάναι,Επικαιρότητα

χόρτο


Σήμερα γέλασα με την ψυχή μου όταν άκουσα ότι πιάστηκε ντοπαρισμένος αθλητής που είχε κάνει χρήση ινδικής κάνναβης. Τι να σου πω ρε παιδί μου αλλά αυτός μπορεί να παίξει καλύτερα υπο την επείρια χόρτου… του βγάζω το καπέλο.

Μια ακόμα μπούρδα που άκουσα σήμερα από το mega:

«Κατάσχεσαν τις κεφαλές του ηλεκτρονικού υπολογιστή του ιδιοκτήτη του body-building στην Λάρισα για να διαπιστώσουν αν τα email των κινέζων είναι αληθινά»

χαχαχα!

.

Κλασσικό

4 thoughts on “χόρτο

  1. Μην το γελάς καθόλου το θέμα είναι γνωστό άλλωστε ότι η «ήρεμη» κάνναβη ή αλλιώς sativa χρησιμοποιείται από πολλούς μεγάλους αθλητές γιατί βοηθάει την συγκέντρωση τους καθώς και την ενεργητικότητα τους. Αν ενδιαφέρεσαι περισσότερο για την κάνναβη τις ιδιότητες της, τα παράγωγα της και τον αγώνα για την αποποινικοποίηση της επισκέψου το blog μας: 420greece.blogspot.com

    • Είμαι υπέρ της κάνναβης για κάποιες συγκεκριμένες χρήσεις. Γνωρίζω καλά πχ ότι μπορείς να φτιάξεις πολύ ανθεκτικά νήματα. Όσο αφορά χρήση της στον αθλητισμό είμαι εναντίων της όσο είμαι εναντίων οπιουδηποτε παρασκευάσματος νόμιμου ή μη.

  2. Χαίρομαι που υπήρξε απάντηση για το θέμα αθλητισμός – κάνναβη.
    Επίσης χαίρομαι που έχεις άλλη άποψη οπότε μπορούμε να το συζητήσουμε. Όπως θα είδες στο blog ποτέ δεν ανοίξαμε θέμα για τον αθλητισμό. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι ο αθλητισμός σήμερα είναι από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες κέρδους και οι πιστοί αυτής της βιομηχανίας και οι οπαδοί είναι οι πιο «κοιμισμένοι» άνθρωποι της σημερινής κοινωνίας… Εννοώ αυτούς που πηγαίνουν στα γήπεδα και φωνάζουν σαν να πεθαίνει η μάνα τους υποστηρίζοντας την ομάδα τους. Η άποψή μου για την κάνναβη και τον αθλητισμό είναι οτι όταν ο αθλητισμός θα απελευθερωθεί και δεν θα παίζονται χρηματικά συμφέροντα, οι αθλητές οι οποίοι θα παίζουν για την πλάκα τους και όχι για την φήμη ή για τα λεφτά θα δούν ότι το άθλημα που επιλέγουν είναι πιο διασκεδαστικό με την χρήση κάνναβης… Προσωπικά το έχω δοκιμάσει και σας λέω ότι δεν συγκρίνεται με καμία εμπειρία…. Αλλά αυτή είναι η δική μου άποψη και αυτό σημαίναι οτι σέβομαι απόλυτα την δική σου και οποιαδήποτε άλλη..

  3. Ανοίγεις μεγάλη και σοβαρή συζήτηση σε ένα ποστ που γράφτηκε(αν είδες ημερομηνία) λίγο πριν από του Ολυμπιακούς του Πεκίνο. Όταν είχε ξεσπάσει στα media όλη αυτή η παράνοια με το ντοπιγκ. Τότε ήταν αστείο ποστ…τώρα είναι ρηχό. Στο θέμα της κάνναβης έχω πολύ συγκεκριμένες απόψεις αλλά προηγείτο το να κάτσω κάπου ήρεμος και ήσυχος και όχι στο μετρό για να δημιουργήσω.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

