ότι νάναι

αποξένωση


Όσο περνάνε τα χρόνια, συνειδητά,  έχω μικρύνει το κύκλο των γνωστών μου κατά το ελάχιστο. Πολλοί έχουν ενοχληθεί από αυτή μου την ενέργεια, κυρίως η μητέρα μου.

Τελικά ορισμένοι άνθρωποι όσο νέοι και να είναι τείνουν να κολλάνε στο παρελθόν και έχουν μια πολύ κλειστή άποψη για τα πράγματα σήμερα.

Έτσι και η μητέρα μου αποτελεί ένα άριστο παράδειγμα αυτής της νοοτροπίας. Πιστεύει ότι μέχρι να παντρευτώ δικαιούται να με βοηθάει να καθαρίζω το σπίτι μου και να μου μαγειρεύει και να φέρνει τακτικά φαγητό από εδώ, σε σημείο που το βλέπω καθαρά στα μάτια της ότι ενοχλείτε όταν μαγειρεύω μόνος μου.

Ακόμα αρνείται να αποδεχτεί τα μικρά προβλήματα υγείας που έχω ρίχνοντας το φταίξιμο είτε στο ότι δεν γυμνάζομαι τακτικά είτε στο ότι είναι ψυχολογικό γιατί έχω λίγες παρέες.

Δεν τα λέω όλα αυτά για να γκρινιάξω η να πω τον πόνο μου. Δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός ανακαλύπτω ότι οι περισσότεροι γονείς είναι έτσι. Θα τολμήσω να πω ότι η συμπεριφορά αυτή δρα πολύ άσχημα σε λιγότερο θρασύς και αναίσθητους χαρακτήρες.

Δεν μπορούν να συνηδειτοποιήσουν ότι δεν έχουμε σκοπό να παντρευτούμε, μόνο το να συζήσεις είναι μόνο υπό συζήτηση αλλά ακόμα και αυτό τους φαίνεται υπερβολικά παράλογο.

Θα μπορούσα να γράφω για ώρες επάνω σε αυτό το θέμα, αλλά δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Τουλάχιστον όχι σε μονόλογο.

Κλασσικό

2 thoughts on “αποξένωση

  1. Ο/Η ΜΙΧΛΗΣ λέει:

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ MC ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΝΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑΡΑΛΕΟΣ ΟΠΩΣ ΕΓΩ. ΒΑΡΕΘΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΟΙ. ΣΥΜΦΩΝΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ?

  2. Ο/Η tougo λέει:

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάει ο εθνικισμός, ειδικά σε αυτό το ποστ. Οι γονείς κάνουν αυτά που κάνουν γιατί μας αγαπάνε απλά κάποια στιγμή πρέπει και εμείς να ξεκόψουμε από αυτούς, γιατί εκείνοι δεν θα το κάνουν. Ο λόγος που έγραψα αυτό το ποστ είναι ότι γύρισα στην Ελλάδα για να βρω την ηρεμία μου και όχι την μητέρα μου πάνω από το κεφάλι μου. Αρχικά της είχα δώσει και κλειδιά αλλά κομμένα αυτά τώρα.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

