Καθημερινότητα,Σκέψεις

[28.5%] ημέρα αγωνίας


Τελευταία μέσα στις απέραντες ώρες βαρεμάρας κάθομαι και γράφω κάποια πολύ ωραία (κατά την γνώμη μου πάντα) κείμενα που θα ήθελα να δημοσιεύσω εδώ αλλά μονίμος ξεχνάω να τα πάρω μαζί μου στις εξόδους μου.  …Oh well…

Σήμερα επίσης πήρα την χειρότερη συμβουλή που μου έχουν δώσει ποτέ στην ζώη μου…και μάλιστα από την μητέρα μου. Να μην δείχνω ότι δεν περνάω καλά και ότι είμαι στεναχωρημένος. Λες και είμαι ρομποτάκι για να πατήσω το μαγικό κουμπί και να αλλάξω διάθεση 24/7. Άντε πες ότι προσποιούμαι μια δυο μέρες…πως στο καλό να προσποιηθείς για 6 μήνες ακόμα…totally impossible.

Το αγγλικό μου βγαίνει αυθόρμητα…κατάλειπα από την πολύ αγγλική λογοτεχνία και διάφορα ραδιοφωνικα serial του bbc που μου αρέσει ακούω τελευταία.

Δεν είμαι καλά και όταν δεν είμαι καλά κλεινομαί στο εαυτό μου…ορισμένοι θα μπορούσαν να υποστηρίξουν ότι δεν είναι καλό για την ψυχική μου υγεία…αλλά προσωπικά πιστεύω ότι με προστατεύει από πολύ χειρότερα εναλλακτικά σενάρια.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

