ότι νάναι,Επικαιρότητα,Καθημερινότητα,Σκέψεις

[32.24%] μηδέν


Ήθελα ένα λίγο αφαιρετικό τίτλο για το σημερινό post, ίσως το παραέκανα αλλά μέχρι ένα σημείο κάπως έτσι νιώθω. Νιώθω ότι περιβάλλομαι από μηδενικά τα οποία πετάνε χαρούμενα τριγυρώ από το κεφάλι μου, με μόνο στόχο να με ζαλίσουν.

Θα μπορούσα πολύ απλά να πω ότι είμαι ένα θύμα και ότι θα συνεχίσω φυσικά να είμαι ένα. Γιατί παρόλο που είμαι άθεος (θα το κολλήσω παρακάτω αυτό το άσχετο) μου αρέσει πάντα να είμαι σωστός και να κάνω «το σωστό». Έτσι από την ηλιθιομάρα μου και μόνο και επειδή με παρακάλεσε κάποιος αποφάσισα να κάτσω σε μια μικρή λειτουργία και να χάσω ένα σημαντικό κομμάτι των λιγοστών εξόδων μου. Με διαβεβαίωσε δε ότι δεν θα έπερνε πάνω από 20 λεπτά… έλα ντε που έπειτα του 20 λεπτού ο κύριος κληρικός δεν έβγαλε στο σκασμό και σπατάλησε άλλα 40 λεπτά.

Αν κατηγορούσα κάποιον θα έπρεπε να κατηγορήσω των εαυτό μου…αλλά επειδή παρα είμαι εγωιστικό γουρούνι..δεν θα το κάνω.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

την επόμενη φορά που θα ακούσω την ατάκα «18 χρονών παιδί και συμπεριφέρεσαι λές και είσαι 15 χρόνια μεγαλύτερος» θα φύγει το χέρι μου από μόνο του και θα αστράψει κανα σκαμπίλι …και βέβαια θα κατηγορήσω τον 18χρόνο και όχι εμένα που του ρίχνει πάνω από μια δεκαετία.

χαχα!

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

