Καθημερινότητα,Μαγειρική,Σκέψεις

[33.33%] αποτυχημένη δοκιμή


Σήμερα το πρωί, σηκώθηκα με όρεξη για να γράψω κάτι στο blog. Φυσικά δεν έχω την χλιδή να έχω πρόσβαση σε υπολογιστή όταν το θέλησω. Οπότε σκέφτηκα να δοκιμάσω να μπω μέσω κινητού τηλεφώνου. Όλα καλά όλα ωραία μπαίνω, γράφω το κομμάτι μου και δεν μπορώ να το κάνω post διότι επειδή το κείμενο είναι μέσα σε text field του κινητού το word count στα δεξιά έδειχνε μονίμως μηδέν (0) και το «Publish» παρέμενε γκριζωπό μίζερο και κυρίως απενεργοποιημένο.

Σήμερα πάντως ήταν μια από τις καλύτερες μέρες που έχω βιώσει τελευταία. Για μόνο ένα απλό λόγο. Λόγο έλλειψης ατόμων με βάλαν να βοηθήσω τον μάγειρα. Μπόρω να ομολογήσω ότι μου έχει λήψει πολύ η μαγειρική.

Τελικά μερίκα απλά πράγματα μπορούν να μας κάνουν χαρούμενους…αλλά έλα που πρέπει να σπάσει κάποιος το πόδι του για να μπορέσουμε να τα κάνουμε. Βέβαια περαστικά και πάλι περαστικά στο παιδί που είναι αυτή την στιγμή στο νοσοκομείο, ήταν ένα ατυχές γεγονός. Του αφιερώνω εξαιρετικά το λεμονάτο χοιρινό και τα πιπεράτα λουκάνικα. (μεσημεριανό/βραδινό).

Κλασσικό

One thought on “[33.33%] αποτυχημένη δοκιμή

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

