ότι νάναι,Καθημερινότητα

[40.21%] επιστροφή


Η κακή ατμόσφαιρα των τελευταίων ημερών άρχισε να ξεδιαλύνει σταδιακά με αποκορύφωση το αυριανό μου ταξίδι. Μια εβδομάδα μακριά από ανεπιθύμητες καταστάσεις και κούραση.  Ύστερα από μια δύωρη καθυστέρηση και ταλαιπωρία είπα να κάτσω λίγο μπροστά από έναν υπολογιστή στο λιγοστό χρόνο που έχω. Δεν είχα σκόπο να γράψω κάτι αλλά ξαφνικά ένιωσα ωραία και η μουσική επιλογή του μαγαζιού με γύρισε στα 22 μου, μια αρκετά ωραία περίοδο τις ζωής μου. Παρ’όλο που τα γούστα μου έχουν ελαφρός αλλιωθεί, θέλω να βάλω το κόμματι που παίζει τώρα για όποιον θέλει να το ακούσει.

Κλασσικό

2 thoughts on “[40.21%] επιστροφή

  1. oooo coffee and tv!!!το αναγνώρισα απο το πρώτο πλάνο!θρυλικό βιντεο!respect!αυτό όπως και πολλά άλλα μου θυμίζουν απίστευτα τραγουδο-χορευτικά νούμερα με τα κολλητάρια.να’σαι καλα!πες τα πες τα!πάντα πίστευα ότι η ηλίθια κόντρα blur-oasis δεν έχει κανένα νόημα,γιατί οι blur είναι σαφώς ανώτεροι,δεν υφίσταται καν συγκριση!εκεί που οι οasis έγραφαν συνεχώς τον ίδιο δίσκο για να μην πω και το ίδιο τραγούδι,οι blur είχαν με ευκολία ένα σωρό διαφορετικά πρόσωπα.(δεν έχουνε πολλή φάση τα πληκτράκια στο τέλος; και πολύ άποψη! ;) )

  2. δεν μπορώ να πω ότι συνεχίζω και ακούω blur φανατικά αλλά μ’ αρέσει όταν πηγαίνω κάπου και τους ακούω. Όσο για τους oasis…πάντα τους σιχαινόμουν. :)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

