ότι νάναι,Καλλιτεχνικά,Σκέψεις

[41.36%] γραφειοκρατεία και μουσική


«bureaucracy is a parasite that preys on free thought and suffocates free spirit»

Η συγκεκριμένη ατάκα ίσως φανεί γνωστή σε ορισμένους. Την «βούτηξα» από την ραδιοφωνική εκπομπή του Dougla Adams, «Hitchhykers guide to the galaxy». Δεν θέλω καν να μπω στον κόπο να την αναλύσω γιατί μιλάει από μόνη της και δυστυχώς περιγράφει με αρκετά γλαφυρό τρόπο την σημερινή Ελλάδα.

Καθόλου αναπάντεχα, σήμερα είμαι σε μια πολύ καλή διάθεση…κρίμα που δεν θα κρατήσει για πολύ (μην το παραξηλώσουμε κιόλας δεν είναι για χόρταση). Έτσι λοιπόν όσο καλά κρατεί το κέφι σκέφτηκα να εμπλουτίσω την λίστα του mp3 player μου με κάτι ποιο συναρπαστικό…γιατί είχε καταντήσει πολύ βαρετό.

Λόγο της προηγούμενης μου εγγραφής είπα να δω αν οι blur είχαν να επιδείξουν τίποτα άλλο μετά το 13 (τόσο καιρό έχω να ασχοληθώ με την πάρτι τους) το think tank όμως αποδείχτηκε λίγο απογοήτευση.

σε αυτό το σημείο θα τροποποιήσω ακόμα μια ατάκα του Adams.
«Music in our youth was always better than it is now»

Κλασσικό

One thought on “[41.36%] γραφειοκρατεία και μουσική

  1. Κοίτα σε blur είναι η αλήθεια δεν μου βρίσκεται κάτι πρόχειρο τώρα,αλλά αμα θές Damon,δοκίμασε τίποτα uplifting από gorillaz μια που είσαι και σε καλό mood,να ρίξεις και καμιά funky φούρλα,ή the good the bad and the queen για πιό φρέσκο,αν και εμένα δε με αρέσουνε και τόσο.

    Για την γραφειοκρατία δε θα μπορούσες να με βρείς περισσότερο συμφωνη,αυτή την περίοδο ειδικά έχει μπει για καλά στη ζωή μου.Και η κατακλείδα του ποστ υποθέτω πως κρύβει άλλη μια μεγάλη αλήθεια της ζωής.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

