ότι νάναι,Καθημερινότητα,Μαγειρική,Σκέψεις

[42.75%] περί πρασινάδας


Αρχίζω να ενοχλούμαι εντός εισαγωγικών διότι πολλά από τα hits που έχει αυτό το ποταπό ανούσιο blog έρχονται μετά την αναζήτηση της λέξης «χόρτο» που αυτομάτως το κάνει το ομώνυμο post και το ποιο popular. Συγνώμη που παραπλανώ τόσους ανθρώπους (βασικά δεν μπορώ να φανταστώ τι πληροφορίες μπορεί κάποιος να ψάχνει στο Internet για το συγκεκριμένο χορταρικό).

Μπορείτε κάλλιστα να πάτε σε αυτή την ωραία σελίδα της wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Weed

με την τρομερή περιγραφή:

«A weed in a general sense is a plant that is considered by the user of the term to be a nuisance»

αυτό είναι και το post μου …ένα weed με την παραπάνω έννοια και όχι την παρακάτω

http://en.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(drug)

επίσης σε όσους αρέσουν τα ταξιδάκια σε συνδυασμό με λίγο χόρτο έχω την τέλεια πρόταση:

http://en.wikipedia.org/wiki/Chorto

το θετικό βέβαια της υπόθεσης είναι ότι οι περισσότεροι επισκέπτες μέσω τις δημοφιλής google έχουν έρθει βάζοντας την λέξη

«χορτοκεφτέδες» που μετά από ένα μικρό πειραματάκι…ανακαλυψα ότι βγαίνω στην δεύτερη σελίδα στον πάτο…του πιάτου.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: η λέξη χορτοκεφτέδες έχουν μόνο 849 αποτελέσματα …και για κάποιο λόγο είμαι στα 20 πρώτα. Αλλά αυτό με χαροποιεί γιατί είναι το μόνο σοβαρό post που έχω γράψει…κάποιος ίσως νομίζει ότι είμαι και σοβαρός.

Ακόμα παρατηρώ ότι η λέξη χορτοκεφτέδες κοκκινίζει από την ντροπή της διότι «Ο κομπιούτορας» (όπως το έλεγε η γιαγιά μου) νομίζει ότι είναι λάθος και όταν παταώ το δεξί κομβίον μου λέει ότι το σωστό είναι ΧΟΝΤΡΟΚΕΦΤΕΔΕΣ. Κάτι που σε κάνει να αναρωτιέσαι ποιός ξέχασε να βάλει στο λεξικό τους χορτοκεφτέδες και θυμίθηκε τους χοντροκεφτέδες.

ΛΥΣΗ: μάλλον κάποιος που δεν κάνει υγιεινή διατροφή.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

