ότι νάναι,Καθημερινότητα,Σκέψεις

[52.89%] μουσική


Σήμερα έχω αρκετό χρόνο στην διαθεσή μου αλλά περιέργος όσο λιγότερο «πιεσμένος» είμαι από μια άποψη, τόσο πιο δύσκολα μου βγαίνει να γράψω κάτι.

Το καλό στην υπόθεση αυτή είναι ότι ανανέωσα τα μουσικά κομμάτια στο mp3 player και θα έχω να ασχολούμε με κάτι μέχρι την επόμενη φορά που θα έχω χρόνο να βρώ επιπλέον υλικό.

Μεταξύ άλλων οι καινούριες προσθήκες περιλαμβάνουν Deine Lakaien και De/Vision. Θα κλίσω με αυτό το κομματάκι που μου τράβηξε λίγο την προσοχή.

Κλασσικό

One thought on “[52.89%] μουσική

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

