ότι νάναι,Καθημερινότητα,Σκέψεις

~59%|113| τέλος αρχής


Σύντομα θα σταματήσω να έχω παραμάσχαλα τα μαγειρία, για κάποιο χρονικό διάστημα, κάτι το οποίο με χαροποιεί διότι θα κρατήσω αρκετά από τα πλεονεκτήματα που έχω.

Ακόμα με χαροποιεί διότι στις 28 Οκτώβρη έχει πολύ δύσκολο μενού και δεν θα μπορούσα με τίποτα να τα βγάλω πέρα μόνος μου…αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα θα είμαστε 3.

Πάντως το να είσαι μάγειρας στο στρατό σου δείνει ένα περίεργο κύρος, ιδιαίτερα άμα είσαι ο μοναδικός στην μονάδα. Δεν μπορώ να πω όμως ότι το απολαμβάνω, πάντα ήμουν χαμηλών τόνων.

τελικά αυτό το blog εξελίσσεται πολύ περίεργα…και κατα καποιό τρόπο είναι εντελώς η προβολή τους εσωτερικού μου κόσμου…ο οποιός τελέυταία περνάει μια σχετική φτώχεια, από την άποψη του ότι δεν ασχολούμαι με τίποτα από τα κοινά πια, διότι απλά δεν έχω χρόνο. Που θα πάει όμως…η αρχή της αρχής έρχεται και το τέλος διαγράφεται.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

