ότι νάναι,Σκέψεις

~60%|109| ψωμάκια


Όσο περνάει ο καιρός έχω αρχίσει να ανακτώ τις παλιές μου συνηθείες.

Ξαναχτίζεται ο παλιός καλός Στέφανος.
Η μνήμη διαγράφετε επιλεκτικά.
Το μέλλον περιγράφετε ασαφές.
Το κενό γεφυρώνετε.
Τα γρανάζια λαδώνονται και αρχίζουν σιγά σιγά να γυρίζουν.
Ήρθε επιτέλους η ώρα να γίνω πάλι εγώ.

Πριν γίνω όμως εγώ, έχω να κόψω κάποια ψωμάκια, να μαγειρεύσω 14 παστίτσια, 1140 κοτόπουλα, 138 κιλά μακαρόνια και 45 ταψιά χαλβά.

Ήρθε η ώρα τις δημιουργίας.

Κλασσικό

One thought on “~60%|109| ψωμάκια

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

