Καθημερινότητα,Σκέψεις

~65%|95| αλλαγή


Όσες φορές και αν με ρωτήσεις «σου αρέσουν οι μη προγραμματισμένες (καλές ή κακές) αλλαγές στην ζωή σου;»

Κάθε φορά θα δώσω την ίδια απάντηση.

ΟΧΙ.

Ειδικά όταν δεν ξέρω αν κάποιες αλλαγές θα μου βγουν σε καλό ή κακό.

Έτσι ενώ μου πήρε τόσο καιρό να συνηθίσω μια Α κατάσταση σε αυτό το στρατόπεδο και ενώ είχα συμβιβαστεί με την ιδέα ότι είμαι αμετάθετος και ότι σε 10 μέρες από τώρα θα έπερνα μια γερή άδεια (15 μέρες). Όλα γυρίσαν τούμπα.

Α. Πέρνω απόσπαση για Αθήνα

Β. Χάνω 17 μέρες άδεια στο σύνολο και μέσα στις οποίες είναι και οι 15 μέρες.

εντάξει μπορεί να είναι καλύτερα εκεί που πάω (θα μάθω την Δευτέρα) αλλά μέχρι να σιγουρεύτω θα είμαι ιδιαίτερα ανήσυχος.

Άσε που επειδή ξελάσπωσα κάποιες καταστάσεις εδώ, μου έδωσαν κάποιες μέρες τιμητική άδεια, τις οποίες από ότι φαίνεται θα τις χάσω.

life is so fucking unpredictable…

Κλασσικό

3 thoughts on “~65%|95| αλλαγή

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

