Μαγειρική,Σκέψεις

ένα διάλειμμα


Τώρα που βρίσκομαι στο σπίτι μου δεν μου έρχεται να βάζω αριθμούς στους τίτλους των ποστ μου. Μόλις 24 ώρες και έχω διαγράψει εντελώς τις τελευταίες 192 μέρες. Σαν ένα αεράκι να φύσιξε και να τις πήρε μακριά.

12 ώρες ακόμα και το ίδιο αεράκι θα φέρει κάτι καινούριο.

Σήμερα ύστερα από αρκετό καιρό έφαγα φαγητό της προκοπής. ^_^ Είμαι λάτρης του καλού φαγητού. Σήμερα συνειδητοποίησα ότι είμαι αρκετά καλύτερος στην μαγειρική από ότι με είχα συνηθίσει. Το γεγονός ότι ως μάγειρας είχα περιορισμένα υλικά με είχε κάνει να χάσω λίγο την αυτοπεποίθηση μου στην μαγειρική.

Σήμερα έφαγα:

χοιρινή μπριζόλα με σοταρισμένο σπανάκι

Οι μικρές λεπτομέρειες είναι τελικά που κάνουν την διαφορά.

  • Η παρμεζάνα και το βαλσάμικο ξύδι επάνω στο σπανάκι.
  • Η θρούμπη και το δεντρολίβανο επάνω στην μπριζόλα
  • 2 καυτερές πιπεριές στο πλάι
  • και το φαγητό να αχνίζει μπροστά στα μάτια σου.
Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

