ότι νάναι,Καθημερινότητα

~73 13ος όροφος


Αυτο είναι το πρώτο μου post από το κινητό μου τηλέφωνο.

Είπα να κυλήσω και εγώ επιτέλους στο ποτάμι της σύγχρονης τεχνολογίας. Τα κομπιουτέρια σέρνωνται στο βούρκο παρέα με τα βατράχια.

Μετά από την σύντομη και ανουσια εισαγωγή, φτάνω στο θέμα μου…ο 13 όροφος.

Έχω μια πολυ καλή μου φίλη η οποία μένει στον 13 όροφο. Γιατί όμως είναι τόσο ενδιαφέρον αυτό;

Γιατί ο ανελκυστήρας είναι πολυ αργός. Τόσο αργός σου θα μπορούσες κάλλιστα να κάνεις ένα πικνικ με τον αγαπημένο σου. Να πιεις ένα καφέ ρε παιδί μου.

Ή αν αργήσεις στην δουλεια να πεις στο αφεντικό σου ότι πολύ απλά το ασανσερ ήταν στο ισόγειο.

Καλό το κινητό αλλα είναι Κουραστικό να γράφεις με αυτό.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

