ότι νάναι,Καθημερινότητα,Σκέψεις

93%|18| 5 μαλακίες Π-Σ-Κ-Δ+++


1. Αύριο έπρεπε να φύγω, αλλά επειδή σε αυτή την χώρα τίποτα δεν δουλεύει όπως πρέπει και για λόγους συμφέροντος και εγωιστικών θα πρέπει να περάσω το σαββατοκύριακο κλεισμένος σε μια υπηρεσία που κανένας δεν παίρνει σοβαρά την δουλειά του. Κανένας σκοπός δεν κάνει τίποτα, παρά συνήθως κοιμάται.

Αλλά να μου πείτε έτσι είναι η Ελλάδα

2. Η όλη φάση με τις κινητοποιήσεις με έχει λίγο τσακίσει, για να απολυθώ θα πρέπει να ανέβω 2 φορές Αλεξανδρούπολη στις επόμενες 18 μέρες και ταξιδεύω πάντα οδικός, δεν το αντέχω το τρένο.

Οι αγρότες έχουν τα δίκια τους σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις…αλλά αν κλείνανε και τις γραμμές του τρένου θα μου κάναν την ζωή από κόλαση…παράδεισο.

3. Το (+παρασκευή βράδυ) σαββατοκύριακο (+ δευτέρα) πάει χαμένο. Σήμερα την παρασκευή ήθελα να πάω mziq αλλά μου είπαν ότι κάψανε το bios (!!!) οπότε άκυρο. Το Σαββάτο ήθελα να πάω στην δεντροφύτεψη του σκάι αλλά θα είμαι μέσα… οπότε άκυρο. Κυριακή οκ…τίποτα αλλά δευτέρα ήθελα να πάω να δω τα ανιψάκια μου…που τρομάρα μου είναι 2 χρονών και δεν τα έχω δει ποτέ, λόγω ταξιδιών, παρεξηγήσεων και στρατιωτικού και είχα κανονίσει για δευτέρα…αλλά μάλλον θα με αφήσουν να φύγω μεσημέρι και το Λαύριο πέφτει λίγο μακριά.

Την κατάρα μου να έχουν.

4. Δεν θέλω να ξυριστώ
5. Δεν θέλω να φορέσω αρβύλες (τα πόδια μου από σκέτη καταστροφή 2 εβδομάδες τώρα τα επανέφερα στο «απλά σκατά» οπότε όλως ο κόπος χαμένος)

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

