Καθημερινότητα,Σκέψεις

οικογένεια


Όπως σχεδόν καμία οικογένεια δεν είναι τέλια, το ίδιο ισχύει και για την δικιά μου. Παρόλα αυτά ο καθένας πρέπει να παλεύει για το καλύτερο.

Έχω λοιπόν μια μεγαλύτερη, κατά 4 χρόνια, ετεροθαλή αδελφή, η οποία πριν 2.5 χρόνια έκανε δύο πανέμορφα δίδυμα κοριτσάκια. Ποιο είναι το πρόβλημα; Ότι λόγο διαφόρων καταστάσεων που επικράτησαν και τις οποίες δεν θα τις αναλύσω εδώ, εγώ δεν το ήξερα (έλειπα και στο εξωτερικό κάποια φάση). Δεν ήξερα ούτε τα προβλήματα ούτε το ότι έκανε 2 παιδάκια.

Το έμαθα όμως πριν 6 μήνες περίπου αλλά δυστυχώς μιας και υπηρετούσα φαντάρος στην Αλεξανδρούπολη, δεν είχα την δυνατότητα να πάω να τους δω. Ακόμα και για ορισμένες μέρες που κατέβηκα Αθήνα το γεγονός ότι μέναν Λαύριο έκανε τα πράγματα λίγο δύσκολα. Εχθές όμως (άδεια απολύσεως βλέπετε) κατάφερα και πήγα και τους είδα έμεινα μια ολόκληρη ημέρα και όχι μόνο συζητήσαμε αρκετά πράγματα αλλά παίξαμε και με τα παιδιά..έχω σκοπό να πηγαίνω 2-3 φορές το μήνα τουλάχιστον (όσο θα μου επιτρέπει η δουλειά μου)

Τα κοριτσάκια είναι πανέμορφα και γεμάτα ενέργεια τόσο που σε τρελαίνουν (με την υπερβολικά καλή έννοια) από τις φωνές και το τρέξιμο και τις απορίες τους….είναι τέλειες.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

