ότι νάναι,Σκέψεις

όνειρα


Τελευταία βλέπω στον ύπνο μου, κάποια κοπέλα που ήμασταν στο δημοτικό στην ίδια τάξη. Είναι περίεργο γιατί έχει επαναληφθεί αρκετές φορές και δεν καταλαβαίνω το γιατί.

Ύστερα από όλα τα ανεπάλληλα όνειρα μου έχει γεννηθεί μια επιθυμία να δω πως μοιάζει ύστερα από όλα αυτά τα χρόνια. Μπορεί να την έχω πετύχει και στο δρόμο που λέει ο λόγος και να μην την έχω γνωρίσει. Φυσικό θα ήταν άλλωστε.

Ως πεισματάρικο ον που είμαι (και λίγο από βαρεμάρα) κατάστρωσα ένα σχέδιο μπας και καταφέρω να την δω. Δεν ήταν δικό μου σχέδιο για να πω την αλήθεια αλλά και αυτός που το πρότεινε το έκανε για τελείως διαφορετικούς λόγους.

Πριν κάποιο καιρό, το εν λόγω άτομο έκανε κάποιο reunion (δημοτικό/γυμνάσιο) εγώ βέβαια ως γνήσιο αντικοινωνικό ον (και φαντάρος) απείχα. Όχι ότι το ήξερα και όλας αλλά το πιθανότερο ήταν να το αγνοούσα.

Η πρώτη πέτρα μπήκε στην θέση της…

Κλασσικό

One thought on “όνειρα

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

