ότι νάναι,γκρίνιες

5 σπαστικά πράγματα


Μου ανάθεσαν σήμερα αποστολή να γράψω 5 pet peeves γενικά παρόλο που είμαι γκρινιάρης…δεν ήταν εύκολο να σκεφτώ 5 πράγματα που με ενοχλούν/εκνευρίζουν.

1. Με τσαντίζουν απίστευτα που όλα τα ρολόγια που πετυχαίνω στο δρόμο/σπίτι/δουλειά δεν λένε όλα την ίδια ώρα. Έχω περάσει άπειρες φορές προσπαθώντας να κάνω το ρολόι χειρός μου να συμβαδίζει με το κινητό μου. Στην αρχή «#$(%^» στην δουλειά δεν έχω administrator permission να αλλάξω την ώρα, τώρα όμως την άλλαξα.

Επίσης σε αυτή την κατηγορία επίπτουν και τα ακυρωτικά μηχανήματα στο μετρό και στο λεωφορείο που συνήθως πάνε 5-7 λεπτά πίσω (οπότε από 90 λεπτά το εισιτήριο πέφτει στα 83!!)

2. Ο τύποι στα σουπερμάρκετ που αν πάρεις ένα φτηνό τυρί σου βάζουν μέχρι τελευταίο γραμμάριο όσο του είπες αλλά αν πάρεις μετσοβόνε ή Roquefort(το αληθινό) σου λεεί με ένα χαζό ύφος «έπεσε 200 γραμμάρια παραπάνω να το αφήσω;» Φυσικά όχι ηλίθιε 200γραμμάρια είναι 7 ευρώ παραπάνω στο Roquefort. Επίσης στην ίδια κατηγορία επίπτη η ηλίθια στα τυριά που τις «λέω 400γρ παρμεζάνα κομμάτι και μου την τρίβει», όπως και ο τύπος που δεν καταλαβαίνει γιατί πρέπει να βάλει ζελατίνες μεταξύ των λαχταριστών «προσουτοφετων»*.

*ναι ξέρω μάλλον πρέπει να αλλάξω σουπερμάρκετ

3. Όλοι οι γνωστοί μου που με πρήζουν ότι δεν είναι καλό να πίνω γάλα (ενώ έχω να πιω κοντά μια 10ετία. Καθώς και γενικότερα οι άνθρωποι που θέλουν να με βάλουν στον ίσιο δρόμο των φαγητών και του τι θα πρέπει να τρώω. Άσε που όταν παρα-μπλέκεις με βιολογικά και διάφορα περίεργα εναλλακτικά προϊόντα …χάνεις το νόημα του φαγητού. Πιές εσύ το γάλα από αμύγδαλο και άσε με εμένα να γουρουνιάζω με τα σαλαμάκια μου και τα τυράκια μου..και αυτά βιολογικά είναι.

4. Οι περίεργοι στα ΜΜΜ που προσπαθούν να δουν τον τίτλο του βιβλίου που διαβάζεις…ρώτα δεν δαγκώνω.

5. τα πληκτρολόγια με σκληρά κουμπιά.

Κλασσικό

One thought on “5 σπαστικά πράγματα

  1. Αναφέρεις κάτι που πολύ με εκνευρίζει τελευταία. Η κοπελιά ενός φίλου είναι τρελαμένη με τα βιολογικοοικολογικά προϊόντα και τα ελαφρά φαγητά. Είναι τρομερό: Μόνο γι’ αυτά μιλάει. Βράζει τα οικο-φάσολα σε εμφυαλωμένο νερό και φτιάχνει γλυκά χωρίς ζάχαρη. Αλλά δεν μπορώ να πω και τίποτα…

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

