ότι νάναι,Σκέψεις

ο(ο_Ο)0


randοm posτ:

Την Κυριακή (τελευταία μέρα των αποκριών) πήγα και είδα για 2η φορά τον larry gus live και αυτή την φορά ήταν σαφώς ανώτερος από την προηγούμενη.

Δεν λέω ωραίος ο ήχος του και σκέτος αλλά με την συνοδεία ντραμς «αναδιοριζόταν» τρομερά.

Σήμερα επίσης όπως γυρνούσα από την αδελφή μου τον πέτυχα και στο δρόμο.

1. ζήτω οι τύπισσες που σε καρφώνουν σαν ξερολούκουμο
μπουυυυ στην παρέα σου που σου λέει ότι τους ρεζιλεύεις που καρφώνεις πίσω.

2. ζήτω στις ευχάριστες τυχαίες συναντήσεις
μπουυυ στα βλήματα που βρίσκονται μπροστά σου την στιγμή που δεν θα ήθελες να τα δεις

3. ζήτω στα μαγαζιά που σερβίρουν καλές μάρκες ποτών και καλή ποιότητα
μπουυυυ στο μαγαζί που με ένα τζιν έγινα κομμάτια και σερνόμουν…όταν θα θέλω να πετάξω μολότοφ ξέρω που θα βγω για βράδυ!!!

* έκανα brownies σήμερα…θα τα πάρω μαζί μου αύριο στο γραφείο ..ανυπομονώ για αντιδράσεις.

Κλασσικό

2 thoughts on “ο(ο_Ο)0

  1. Πάντως οι αντιδράσεις ήταν κουλές. Άρεσαν σε όλους αλλά μου πήρε λίγη ώρα να τους πείσω ότι τα έκανα εγώ και όχι η μητέρα μου or something. Που ή μητέρα μου είναι του στυλ «γιατί βάζεις τόση σοκολάτα στο κεικ»

    Πάντως το πρόσωπο που με ενδιέφερε να φάει…δεν έφαγε γιατί νηστεύει!@#$!!! :) αλλά την επόμενη φορά δεν θα γλιτώσει έχω κάτι νηστίσιμο στην ατζέντα μου!!!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

