ότι νάναι,Σκέψεις

εξομολόγηση


Όταν έφτιαξα αυτό το μπλογκ ήμουν οργισμένος, σήμερα που κλείνει 1 χρόνο είναι ερωτευμένος.

Βέβαια είμαι ειδικός στο να καταστρέφω τέτοιες καταστάσεις, κυρίως από αμηχανία, έλλειψη αυτοπεποίθησης ή ακόμα και για κανένα απολύτως λόγω.

Ύστερα από δύο χρόνια απραξίας είναι περίεργο να μπαίνεις μέσα σε ένα τέτοιο παιχνίδι. Νιώθω πως παίζω σκάκι για πρώτη φορά και I have to learn the gameand figure out the rules from scratch as I play along.

σκατούλες…

πολύ θα ήθελα να την πιάσω και να της πω. Ξέρεις από την πρώτη στιγμή που σε είδα…μου ήρθε ο ουρανός σφοντύλι. Αλλά ποτέ δεν μπορούσα να εκφράσω τα αισθήματα μου ανοιχτά σε κάποιον τόσο εύκολα.

Εδώ στη καλύτερη μου φίλη που την αγαπάω και λατρεύω και στάθηκε σε αμέτρητες φάσεις δίπλα μου και vice versa τα τελευταία 12 χρόνια και μετά δυσκολίας μπορώ να εκφράσω τα «ακριβής» αισθήματα μου.

1 χρόνος τράβα καζανάκι…

τι αστείος τίτλος…δεν ξέρω καααααααααααν γιατί το διάλεξα αυτό…καμία σκέψη ή αστεία ιστορία πίσω από τον τίτλο. Ίσως θα έπρεπε να φτιάξω μια.

Άντε καλή μέρα σε όλους.

ps:  ξέρω ότι ορισμένες θαυμάστριες μου θα απογοητευόντουσαν γιαυτό δεν αποκάλυψα στοιχεία ή το όνομα της κοπέλας.
ps2: κάθε φορά που λέω ένα αστείο πεθαίνει ένας μίκρος κάγκουρας,
ps3: ε τρία Playstation υπάρχουν…δεν μπορούσα να αφήσω το τελευταίο με παράπονο (βλέπε ps)

Κλασσικό

3 thoughts on “εξομολόγηση

  1. ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙΙΙΙΙΣ!

    Ένας χρόνος ε;! Άντε με το καλό ^__^

    Όσο για την κοπέλα… Ξέχνα τα rules και το gameplay. Απλά πες της το και προχώρα. All’s fair in war and love ;D

    • είναι ορισμένες καταστάσεις που πρέπει να διατηρήσεις μια Α ισσοροπία ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Εκεί είναι και η δυσκολία της υπόθεσης..πως να το πεις χωρις να διαλύσεις τα θεμέλια.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

