ότι νάναι,Καθημερινότητα,Σκέψεις,γκρίνιες

Λίστα σφαλιάρας


Σήμερα τα παραθύρια(aka windows) τα παίξανε και μέχρι να μαγειρεύσω κάτι χρησιμοποιώ ένα αρχαίο live cd με ubuntu. κατάρα στην ώρα …κτλ κτλ

άρα Νο1 στην λίστα τα windows …ούστ σιχαμένα…άντε να δούμε πότε θα πάρω πάλι mac (το προηγούμενο μας άφησε καιρούς).

Νο2 πάει η γιαγιά στο τρένο που ενώ είχα τις μαύρες μου (από το χαλασμένο κομπιούτορα) μου ζήτησε ευγενικά να σηκωθώ για να καθίσει. Συγκεκριμένα είπε.
«αμάν πια εσείς οι νέοι άχρηστοι τελείως ούτε να σηκωθείτε για να κάτσει μια γρια δεν είσαστε άξιοι» την κοιτάω και μου λέει «άντε σήκω». Την ξανακοιτάω μου λέει «τι περιμένεις». Ε σηκώνομαι και κάθομαι στο απέναντι κάθισμα ενώ εκείνη στρογγυλοκάθισε στο δικό μου (και 2 από τα 4 ήταν άδεια…αλλά μάλλον ήθελε θέα παράθυρο).

Νο3 ε το boss καλός άνθρωπος, αλλά μαλάκας για να δουλέψω και Σαββάτο δεν είμαι. Για να μην πω ότι όσα βγάζω από αυτόν όλο το μήνα άλλα τόσα βγάζω όταν δουλεύω 4 Σαββάτα το μήνα (μόνο σε οικονομική κρίση). Συγνώμη αλλά εδώ δεν πάω στα πολλά συνήθως γιατί προτιμώ την ξεκούραση.

Νο4 ο Έρωτας είναι θεότυφλος

Νο5 πουτάνα πολιτική …ακόμα και στο Dune.

Κλασσικό

9 thoughts on “Λίστα σφαλιάρας

    • άλλαξα την απάντηση μου καμιά 10 αριά φορές…έχεις δίκιο και το ξέρω. Μόνο που αυτή την φορά θέλω να αφήσουν τα πράγματα να κυλήσουν μόνα τους. Δεν υπάρχει λόγος για βιασύνες. Απλά στο εντομεταξύ είμαι σε μια κατάσταση Νιρβάνας και εφορείας.

  1. ε δεν εννοούσα και σημερα, αλλά σιγά σιγά να παίρνουμε σειρά με τις αποκαλύψεις..άντε γιατί σε λίγο καιρό μπορεί να θέλω κι εγώ…

  2. Ο/Η stranded bird λέει:

    το χειρότερο δεν είναι να στο ζητήσει η γριά, αλλά να στηθεί μπροστά σου και με μάτια πλάνα να προσπαθεί να σε υπνωτίσει για να υποχωρήσεις: σήκω-σήκω-σήκω-σήκω…..

  3. προκαλώ οποιαδήποτε γριά να το κάνει αυτό…αν καταφέρει να με υπνωτίσει ενώ ακούω μουσική και διαβάζω ταυτόχρονα αξίζει να σηκωθώ…και όχι να με τσιγκλάει με το δάχτυλο και να με λέει άχρηστο. :)

  4. Παράθεμα: χωρίς τίτλο (αμέ) « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

