ότι νάναι,Καθημερινότητα

Ιστορίες καμμένων τρακαδόρων


Αν η προηγούμενη εβδομάδα μπορούσε να αφιερωθεί στις γριές. Αυτή η εβδομάδα αφιερώνεται σε καμμένα άτομα που κάνουν τράκα ακόμα και από τις πέτρες.

Το περιστατικό ήταν ένα και πήρε μέρος για άλλη μια φορά στον ΗΣΑΠ.

«ένα περίεργο πράγμα πάντως με τον ΗΣΑΠ όλες οι μαλακίες εκεί συμβαίνουν, δεν είναι ότι χρησιμοποιώ μόνο τον ΗΣΑΠ καθημερινά, μπαίνω και σε λεωφορεία»

Το τρένο για άλλη μια φορά πήγαινε με το πάσο του 90 λεπτά διαδρομή. Μπαίνω λοιπόν στο τελευταίο βαγόνι και αρχίζω να διαβάζω το βιβλίο μου (90 λεπτά δεν παλέυονται αλλιώς στο τρένο). Σκάει μύτη ο τύπος Νο1.

Νο1: Φιλαράκι δώσμου 40 λεπτά λέει στον δίπλα μου.
δίπλα: Δεν έχω ψιλά.
Νο1: δώσε μου ότι έχεις θα σου δώσω ρέστα.
εγώ: ώχ μπλέξαμε

Έρχεται λοιπόν σε εμένα και επαναλαμβάνεται το ίδιο σκηνικό, όπως και με όλους σε ευρίτερη περιοχή 5 μέτρων.

Στην συνέχεια αρχισε να ζητάει από όλους τσιγάρα και μετά κάτι να φάει. Αφού δεν ήξερε τι άλλο να ζητήσει άρχισε να μιλάει μόνος του και να κάνει βόλτες πάνω κάτω.

Εκνευρίστηκα γιατί αυτό γινόταν για 30λεπτά συνεχόμενα και επίσης δεν υπήρχε και θέση να κάτσω. Βγήκα από το βαγόνι και μπήκα στο δίπλα.

Όλα καλά για δύο στάσεις και μετά μπήκε πάλι κάποιος που ρώτησε κυριολεκτικά όλο το βαγόνι για ένα τσιγάρο και μάζεψε σίγουρα καμιά 10αριά. Αυτός δεν ήταν τόσο εκνευριστικός αλλά επειδή πάλι ήμουν από τους μοναδικούς όρθιους και επειδή είχαν αρχίσει τα πόδια μου να πονάνε αποφάσισα να πάω στο πιο δίπλα βαγόνι.

Όλα καλά εκεί βρήκα 4 θέσεις άδειες κάθισα και διάβαζα με την ησυχία μου. Να σου όμως ένας τύπος απέναντί μου που άρχισε να μου μιλάει λες και με ξέρει μια ζωή (εννοείται ότι μου ζήτησε τσιγάρο) και άρχισε να μου μιλάει για το μπάσκετ και το πόσο του αρέσει να σπάει καρέκλες(!!??!!). Επίσης κάθε φορά που σταμάταγε το τρένο σε κάθε σταθμό σηκωνόταν από την θέση του έριχνε κλωτσιές στην πόρτα και έβριζε το τρένο για να φύγει.

Ευτυχώς ύστερα από 2 στάσεις επιτέλους κατέβηκα.

Αν αυτή είναι η Ελλάδα να την χέσω.

Κλασσικό

3 thoughts on “Ιστορίες καμμένων τρακαδόρων

  1. Παράθεμα: California Love « singen sang gesungen

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

