ότι νάναι,Σκέψεις

κρίσεις ειλικρίνειας


Από τα μέσα Γενάρη, εκπλήσσοντας ευχάριστα τις περισσότερες φορές τον εαυτό μου, έχω αρχίσει να παθαίνω κρίσεις ωμής ειλικρίνειας.

Όσο πέρναγε ο καιρός οι κρίσεις γινόντουσαν όλο και περισσότερες με
αποτέλεσμα να κοντεύει να γίνει μια μόνιμη κατάσταση.

Σε όλη την κατάσταση βοηθήσανε και διάφορες αποκαλύψεις, πονηρές και μη, με τις οποίες συνειδητοποίησα ότι παρότι πολύς κόσμος μπορεί να με χαρακτήριζε ως άκαρδο διεστραμμένο καθίκι, αυτοί είναι χειρότεροι από εμένα. Για τον απλό λόγο ότι ό,τι ξέρω πως ό,τι και αν έκανα το έκανα γιατί έτρεφα κάποια βαθιά αισθήματα.

Είμαι κακός στο να δείχνω τα αισθήματα μου, προτιμώ να τα κρατάω για μένα, σαν πολύτιμο θησαυρό.

Και ναι!! καλά έκανα και σου είπα στην μάπα ότι η συμπεριφορά σου είναι γελοία και δεν γουστάρω ούτε να σε βλέπω πια. Δεν το αξίζεις, γιατί κάθε φορά που μου πήγαινε κάτι καλά, μόνο άσχημα πράγματα έβρισκες να πεις.

Και ναι!! καλά έκανα που σου είπα να κόψεις τις μαλακίες για το ότι θες να κανονίσουμε να βρεθούμε. Αφού ξέρεις καλά ότι δεν θα το κάνεις ποτέ. Δεν έχεις κανέναν λόγο ούτως σι άλλος. Αλληλοβοηθηθήκαμε σε μια δύσκολη στιγμή με ατελείωτες συζητήσεις, και σε ευχαριστώ.

Ειλικρίνεια δεν σημαίνει πάντως και αγένεια. Γιαυτό δεν ντρέπομαι να πω πως περνάω πολύ καλά εδώ που βρίσκομαι.

Κλασσικό

One thought on “κρίσεις ειλικρίνειας

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

