Καλλιτεχνικά

φωτογραφία


Νομίζω ότι κάποτε ανέφερα ότι η δουλειά μου έχει άμεση σχέση με την φωτογραφία. Με την τεχνική φωτογραφία για να είμαι ακριβής. Ουδεμία σχέση με την καλλιτεχνική φωτογραφία.

Παρόλα αυτά μου αρέσει πολύ να βγάζω φωτογραφίες με μια ελαφρά καλλιτεχνική αύρα.

Είπα να βάλω και το widget του flickr ελπίζοντας ότι θα φαίνονται thumbnails αλλά απογοητεύτηκα. Θα το αφήσω όμως. Δεν έχω ανεβάσει πολλές φωτογραφίες.

Απλά κάποτε έβγαζα μέσο όρο 10-20 φωτογραφίες την ημέρα αλλά τα τελευταία 2 χρόνια, για διάφορους προσωπικούς λόγους δεν έβγαλα ούτε 20. Νομίζω ότι είμαι έτοιμος να γυρίσω στον παλιό μου εαυτό και να αρχίσω ξανά να φωτογραφίζω τα πάντα. Είναι κάτι που με ευχαριστεί.

Τις τελευταίες 10 μέρες κάνω μικρά μικρά βήματα. Σήμερα έβγαλα αρκετές αλλά μου άρεσε μόνο αυτή.

Κλασσικό

4 thoughts on “φωτογραφία

  1. έπρεπε να τα έβλεπες πριν τα πλύνω, μες τα αίματα και στην δυσωδία. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων τα φορούσα ένα χρόνο στην κουζίνα στον στρατό, και κάθε σαββατοκύριακο έκοβα κρέατα. Τώρα μυρίζουν ευωδία. αμέ αμέ. Την Τετάρτη σχολάω 7 και δεν μπορώ να είμαι κέντρο νωρίτερα από 8.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

