ότι νάναι,Σκέψεις

χρόνος


Είπα να πιάσω ένα πολύ ευαίσθητο και προσωπικά ταυτόχρονα θέμα για μένα. Τον χρόνο.

Όπως έχω αναφέρει σε παλαιότερα ποστ …που βαριέμαι αισχρά να ψάξω τώρα έχω μια ψύχωση με τον χρόνο. Η μάλλον μια ψύχωση με το ότι μπορεί οι δείκτες να γυρίζουν γύρω γύρω αλλά ο χρόνος δεν φαίνεται να κινείτε για μένα. Οπότε φτιάχνω ένα τεράστιο patchwork στο μυαλό μου με το τι συνέβη ποια ώρα. Είναι αυθόρμητο ασυναίσθητο. Ρώτα με όμως τι ώρα ξύπνησα, τι ώρα ήπια καφέ, τι ώρα μπήκα στο ασανσέρ, τι ώρα πήρα τυρόπιτα, τι ώρα έφτασα στο σταθμό του τρένου, τι ώρα μπήκα στο τρένο και τα λοιπά…τα θυμάμαι όλα σαν να ήταν τώρα. Και θυμάμαι τουλάχιστον μιας εβδομάδας γεγονότα.

Θυμάμαι..τι λένε οι άλλοι, αλλά ποτέ δεν θυμάμαι τι είπα εγώ…εκτός αν μου έκανε εντύπωση. Θυμάμαι πράγματα που δεν μου άρεσαν που τα είπα….ξεκινώντας τουλάχιστον 15 χρόνια πριν. Έτυχε βέβαια πρόσφατα κάτι το όποιο είχα πει το 1998 και με ενοχλούσε ακόμα και τώρα, να πετύχω τυχαία το πρόσωπο εκείνο και να μου πει, ότι ήταν μια πολύ καλή συμβουλή την οποία την εκτίμησε χρόνια αργότερα.

Κοίτα λοιπόν μια μαλακία που μπορεί να καταλήξει. Τουλάχιστον, έσβησα το γεγονός από το μυαλό μου και από το πάζλ του χρόνου.

«time is an illusion, lunchtime doubly so» Douglas Adams

Σοφό όσο αληθινό.

Πως αντιλαμβάνομαι λοιπόν τον χρόνο…

Μου φαίνεται ότι ο κόσμος όλος περπατάει πάνω σε μια λεπτή γραμμή. Ενώ εγώ είμαι ακόμα στο ίδιο σημείο, και για να μην χάσω επαφή έχω δέσει τα πάντα με ένα σκοινί και κινούμε από εδώ και από εκεί αναλόγως. Αλλά επιστρέφω πάντα στην αφετηρία για να ακολουθήσω την επόμενη διαδρομή.

Ο χρόνος φεύγει από εμένα, ενώ ακολουθεί όλους τους άλλους.

Όλα καλά ως εδώ, εκτός από την γελοία υπομονή μου σε ορισμένα θέματα, είμαι τόσο υπομονετικός που συνήθως έρχομαι δεύτερος, για να μην πω «μέσα στην πρώτη δεκάδα αυτός αλλά μια θέση πριν από το τέλος» πήρα ένα γελοίο σταυρόλεξο …δεν θα πω πότε το λύνω αλλά είχε αυτό τον ορισμό….Γιούχου 9 φίλε μου…μήπως να το αγοράσω και λυμένο.

Κλασσικό

One thought on “χρόνος

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

