Επικαιρότητα,Καθημερινότητα

τρένα


Τελευταία λόγω των έργων, καθυστερήσεων και διαφόρων μαλακιών έχω αποκτήσει μια εμμονή με τα τρένα και τον ΗΣΑΠ.

Θα προτείνω διακτίνηση δεν υπάρχει μέση λύση.

Να η αλλαγή που μας τα έχει κάνει κόσκινο.

Παλιές γραμμές
DSC_5556
Νέες γραμμές
DSC_5567

εχτές λόγω έργων κόψανε οι μαλάκες καταλάθος το ρεύμα….και μείναμε στο τρένο για 30 λεπτά ακίνητοι.

ΛΟΓΟ ΒΛΑΒΗΣ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ!!!!
…τα «Ο»λίγα είναι συνήθως μονοψήφιος αριθμός…

Advertisements
Κλασσικό

6 thoughts on “τρένα

  1. οι διαφορές είναι εμφανέστατες, οι παλιές ράγες είναι ξύλινες και οι καινούριες…μπετό…είναι αυτό που λέει και ο ΗΣΑΠ η γραμμή γίνεται πιο οικολογική.

    αχεμμ…

    τα 30 λεπτά δεν με πείραξαν ιδιαίτερα κοιμήθηκα και λίγο
    Η ανακοίνωση με πείραξε και ότι… είχα δίπλα μου έναν γελοίο (στην ηλικία μου και ίσως λίγο παραπάνω) που την έπεφτε σε ένα 17χρόνο κοριτσάκι…λέγοντάς της ότι βγάζει πολλά λεφτά και τέτοια και ότι ίσως θα έπρεπε να πάνε για καφέ…

  2. ρε, πλάκα σου κάνω…
    όσο για τον γελοίο, «βγάζω λεφτά και ίσως θα έπρεπε να πάμε για καφέ». Μάλιστα, αν το κοριτσάκι έχει προλάβει να μάθει να «διαβάζει» τα επιχειρήματα, θα κατάλαβε τι κρύβεται πίσω από αυτά:
    «έχω μικρό πουλί και δεν ξέρω και πως να το χρησιμοποιώ σωστά».

  3. εγώ είδα ένα «ουαου γαμώ πότε θα βγούμε να στα φάω όλα» υφάκι, μετά ανατρίχιασα και άλλαξα θέση…

    όσο για το πάνω σχόλιο ..απλά ήθελα να τονίσω πόσο ο ΗΣΑΠ νοιάζεται για την οικολογία…βέβαια το μότο του είναι «λιγότερος θόρυβος, μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερη ΑΣΦΑΛΕΙΑ».

    ρε γαμώτο σαν πολύ σοβαρός ακούγομαι…πωπω.

  4. Ο/Η lopi λέει:

    το 17χρονο και τον μικροτσούτσουνο τους αφήνω ασχολίαστους, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι παραπάνω να πω…
    αλλά να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου και να υπερασπιστώ την επιλογή του μπετόν σαν υλικό, καθώς το ξύλο θέλει πιο συχνά αντικατάσταση, άρα καταλήγει να είναι λιγότερο οικολογικό.
    ας ελπίσουμε μόνο ότι γίνεται σωστά η δουλειά, ώστε πράγματι να ισχύει το ταπεινό αυτό επιχείρημα και να μην χρειαστούν οι γραμμές πάλι αντικατάσταση σε κάποια χρόνια «λόγω κακοτεχνιών».
    τώρα το παρασοβάρεψα, ε? σόρυ…

    • δεν θα διαφωνούσα απαραιτήτως μαζί σου…αν θυμόμουν να άλλαζαν τις
      ξύλινες γραμμές σε κάποια φάση στο παρελθόν. Σίγουρα δεν αλλάχτηκαν τα
      τελευταία 20 χρόνια. Πάντως τώρα που το ανέφερες αυτό θα ήθελα πολύ να
      ξέρω πότε μπήκαν οι συγκεκριμένες γραμμές.

      τελευταία φορά που θυμάμαι έργα (εκτός ολυμπιακών για την βελτίωση
      εμφάνισης του σταθμού) ήταν το 1985 που αν δεν κάνω λάθος ήταν για την
      δημιουργία σταθμού ανάμεσα στο σταθμό Καλλιθέας και Πετραλώνων.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s