ότι νάναι,Επικαιρότητα,Καθημερινότητα,Σκέψεις

2 χαζομάρες


Μια δικιά μου και μια του κόσμου γενικότερα. Ας ξεκινήσουμε με την δικιά μου.

1.Στο σταθμό Αμαρουσίου τα πρωινά συνήθως είναι διάφοροι που μοιράζουν φιλάδια, ανάμεσα σε διαφόρους γνωστούς άγνωστους υπάρχουν και οι συνήθεις ύποπτοι. Προγράμματα γυμναστικής, φροντιστήρια αγγλικών και ένας τυπάς που μοιράζει φυλλάδια για έναν μαύρο γκουρού μέντιουμ που διαβάζει την παντόφλα από παραλία της Σαντορίνης σε που έχασες και ξαναβρήκε μετά από δύο χρόνια…α και φύλλα τσαγιού.

Σήμερα λοιπόν έκανα στο έναν μια ξινή γκριμάτσα γιατί νόμιζα ότι θα μου έδινε πάλι το φυλλάδιο του μάστερ γκουρού μπουκουμουκου. Τελικά μοίραζαν φυλλάδια κατά της ποινικοποίησης της κουκούλας…και εγώ ο μαλάκας δεν το πήρα…ενώ ήθελα να το διαβάσω…οκ σόρρυ ντουντ μαι μπάντ.

2.Η δεύτερη χαζομάρα δεν είναι δικιά μου και αποτελεί και το πλέον ποιο τυπικό τρένο ΗΣΑΠ rant. Γιατί ρε καθυστερημένοι άνθρωποι προσπαθήτε να βγήτε από τα αριστερά στο σταθμό ομόνοιας, ενώ και ο μεγάφωνο λέει αποβίβαση από τα δεξιά άσε που εκείνη την ώρα από τα αριστερά προσπαθούν να μπουν 677 άτομα από μια πόρτα;;;;;εε;;;;εε;;; με αποτέλεσμα να γίνεται του κόλου τα 9μέρα;;; ε;;;;βλήματα.

θα μου πεις θα κουραστούν αν περπατήσουν 4 μέτρα παραπάνω…μην χάσουν καμιά θερμίδα.

————————–

Απορίες της εβδομάδας:

1. τι έχουν τα πρώην γραφεία του πασόκ και δεν λένε οι μπάτσοι να φύγουν έξω από το άδειο κτήριο;

2. γιατί όταν κάποιος τους πετάει πέτρα, πάνε και βαράνε κάποιον που περιμένει το λεωφορείο 4 στενά πιο πέρα;

3. θα πάνε ποτέ στα καινούρια γραφεία του ΠΑΣΟΚ;

…αναμένεται θρίλερ

Κλασσικό

3 thoughts on “2 χαζομάρες

  1. Ενότης Α:
    1. Εγώ έχω κάνει χειρότερο, μου άφησαν φυλάδιο ΚΑΤΑ του εθελοντισμου των Ολυμπιακών Αγώνων και εγώ νόμισα ότι ήταν υπέρ, και αγανάκτησα.
    2. Δεν είναι χαζομάρα είναι καγκουριά.
    Ενότης Β:
    1. Μέλι. Εναλλακτικά, είναι κοντά στο «άβατο»
    2. Γιατί αυτός που τους πετάει πέτρα, πιθανότατα έχει περισσότερο @@ από αυτόν που περιμένει το λεωφορείο. Εναλλακτικά, αυτός που πετάει πέτρα, είναι φίλος τους, που τους δίνει αφορμή να δείρουν αυτόν στη στάση, για να ξεκαυλώσουν.
    3. Μετά τις εκλογές. Δεν έχει εναλλακτικά.

  2. μετά από πολύ σκέψη, συνηδειτοποίησα ότι πρέπει να είναι γραφειοκρατικό θέμα αυτό με τα γραφεία του ΠΑΣΟΚ. Μάλλον θα πρέπει η εντολή να πάει με τα πόδια από την Χαριλάου τρικούπη μέσω βρυξελλών για να φτάσει στο τμήμα Εξαρχείων.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

