ότι νάναι,Σκέψεις

εχτές είχα μια φαεινή ιδέα


….αλλά απογοητεύτηκα γρήγορα. η κρίση φταίει; η ακρίβεια; ή η μεγαλομανία μου;;

όλα βασικά φταίνε…επίσης εκτιμώ των ελεύθερο μου χρόνο σαν χρυσό…βασικά και τον χρυσό ποιο χεσμένο τον έχω από τον ελεύθερό μου χρόνο…αν κάποιος μου έδινε μια μπάρα χρυσού θα τον πούλαγα για ελεύθερο χρόνο, έναν υπολογιστή της προκοπής …ευκαιρία να πετάξω ένα κάρο άχρηστους που έχω…και ίσως μια ηλεκτρική κιθάρα…έτσι γιατί οι καλές έχουν 1 χιλιάρικο και με τσαντίζουν.

το αστείο είναι ότι μισώ οτιδήποτε έχει κιθάρα τελευταία ως λιοντάρι κυρίαρχο στην ζούγκλα με τις νότες. Εδώ πρέπει να πω ότι στο γυμνάσιο σε μια έκθεση με θέμα «Πως μπορεί να γίνει η Ελλάδα καλύτερη» ένα διήγημα επιστημονικής φαντασίας. Μου έβαλε 0 όπως και σε άλλους 2 γιατί οι εκθέσεις δεν γίνονται να λαμβάνουν μέρος στο μέλλον.

Της είπα ότι η Ελλάδα όπως είναι τώρα μόνο χειρότερη μπορεί να γίνει (είχα όραμα) και μόνο στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασία ή του μακρινού μέλλοντος είχε ελπίδες (αφού είχε πιάσει πάτο πρώτα). Ένα μηδενικό και 2 μέρες αποβολή.

Είχα φάει επίσης αποβολή γιατί είχα μαλλί μέχρι τον όμως και ο διευθυντής μου έδωσε 5 μέρες προθεσμία (μα καλά 2 χρόνια δεν με είχε προσέξει;) να κουρευτώ αλλιώς θα με έδιωχνε…ε και το έκανε…τι κατάλαβε;

Πάντως εγώ σαν γνήσιος κακός χάρηκα πολύ 4 χρόνια αργότερα που τον είδα στην τηλεόραση να τον ξηλώνουν επειδή τον έδωσε η γυναίκα του ότι χτυπούσε την κόρη του. Βέβαια χάρηκα περισσότερο όταν πέθανε. Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο βιβλίο για αυτό το άθλιο σκουλήκι, αυτό το κοράκι, αυτό τον γύπα…το απομεινάρι της χούντας.

Αλλά είμαι καλός άνθρωπος.

αυτή η γάτα πάντως είναι θεά και αξίζει μια τεράστια αγκαλιά.

Καλημέρα

Κλασσικό

6 thoughts on “εχτές είχα μια φαεινή ιδέα

  1. Ο/Η Dynx λέει:

    Μπερδεύτηκα λίγο με τα θέματα σου: από ελεύθερο χρόνο σε κιθάρα και αποβολές και μαλλιά… Απαράδεκτος λόγος για να φας αποβολή. Πάντως πράγματι είχες όραμα: η Ελλάδα όλο και πιάνει περισσότερο πάτο (αλήθεια, πώς γίνεται αυτό;;;)

    Απίστευτη και η καλή γατούλα… Μα καλά τώρα που το ξανασκέφτομαι όντως λίγο αλαλούμ η ανάρτηση ;-)

  2. Γειά, ναι το έχω το αλλαλούμ μέσα μου…μάλλον δεν με έχεις ξαναδιαβάσει υποθέτω ή να μου έχει μιλήσει(καλά αυτό δύσκολο). Καλώς ήρθες πάντως : ) . Βασικά είναι οι τελευταίες σκέψεις πριν κοιμηθώ και οι πρώτες αφού ξύπνησα. Και ίσως λίγο σημαντικό να πω πως όλος αυτός ο σχολικός παραλογισμός έλαβε μέρος πριν 20 χρόνια περίπου. Η μέρα της αποβολής ήταν σημαντική γιατί ήταν και η μέρα που αγόρασα και την πρώτη μου ηλεκτρική κιθάρα.

    μου αρέσει που προσπαθώ να με εξηγήσω χαχα…απλά έχω το κακό συνήθειο να πηδάω από θέμα σε θέμα.

  3. ουδέν κακόν αμιγές καλόυ λοιπόν, αποβλήθηκες και βρήκες χρόνο να πας να παρεις κιθάρα! :D
    Την φαεινή ιδέα δεν έπιασα, αλλά μάλλον και εσύ την ξέχασες.

  4. γαμάτο να φας αποβολή για το μήκος των μαλλιών κ την ίδια μέρα να αγοράσεις ηλεκτρική κιθάρα? φοβερό το γατί? τι φασιστόμουτρο ο διευθυντής θεοσχωρέστονε!

  5. η αγορά ήταν προγραμματισμένη καμια μήνα ποιον πριν…δωροδοκία για να μην πηγαίνω στις καταλήψεις του σχολείου…ντρέπομαι που το λέω αλλά ενέδωσα..στο εντωμεταξύ τελιώσαν οι καταλήψεις αλλά η μητέρα μου κράτησε το λόγο της….και έφαγε και ένα σκατό ο γυμνασιάρχης…

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

