ότι νάναι,Καθημερινότητα,Σκέψεις

1233


Ξύπνησα το πρωί όπως ξυπνάω κάθε πρωί…δύσκολο θα ήταν να γινόταν κάτι τέτοιο διαφορετικά. Εκτός αν δεν ξύπναγα..οπότε αντί να έγραφα αυτή την στιγμή θα μετρούσα τα ραδίκια ανάποδα..1..2..3..4..5..ουπς

Ντύθηκα όπως ντύνομαι κάθε πρωί (οκ!!) βαρετά, αργά και σταθερά. Έγλυψα το δάχτυλο μου και το έβγαλα στο μπαλκόνι και αποφάνθηκα να βάλω ένα λεπτό σακάκι. Διάλεξα ένα κοτλέ…όχι ότι έχω και δεύτερό αλλά δεν ακούγεται και τόσο ωραίο αυτό. Κατά βάθος μισώ τα σακάκια.

κατεβαίνω τα σκαλιά και κοιτάω την αλληλογραφία, βρίσκω μια ειδοποίηση από το ταχυδρομείο ότι έχω κάποιο δέμα (τα βιβλία που είχα παραγγείλει προφανώς). Πηγαίνω στο ταχυδρομείο, δεν υπάρχει παρά μια υπάλληλος που κοιτάει το ταβάνι. Της δίνω το χαρτάκι, γυρνάει νωχελικά και φωνάζει …Δημήτρη!! θα μου βρεις το πακέτο 1233; Φωνή από μέσα: είναι δίπλα σου!! στα καινούρια.

—-

Ήρθαν τα επόμενα βιβλία του Dune 6 στον αριθμό. Το ξέρω υπερέβαλα αλλά όλα μαζί τα πήρα σε εξεφτιλιστικη τιμή. Στο εντωμεταξύ όμως πρέπει να τελειώσω το κουρδιστό πουλί του Μιρακάμο Χαρούκι, δώρο της καλύτερης μου φίλης.

Έπειτα πήγα στην δουλειά. Αν δεν νύσταζα σήμερα θα είχα περάσει καταπληκτικά στην δουλειά…η δουλειά μου μέρες/μέρες είναι άκρως δημιουργική και την ευχαριστιέμαι δεόντως.

—-

Το καλύτερο όμως το κράτησα για το τέλος.

περπατάω ανέμελος προς το σπίτι μου και ένα στενό πριν την Θησέως σταματάει ένα αμάξι δίπλα μου, κατεβάζει το παράθυρο και μια τύπισσα από μέσα μου λέει.

Κυρία: «καλά πάω για Καλλιθέα»
Εγώ: «μα είστε ήδη Καλλιθέα»
Κυρία: «Ψάχνω ένα δρόμο με φώτα»
Εγώ: «Η Θησέως είναι στο επόμενο στενό, η Δημοσθένους 6-7 στενά πιο πάνω» μη ξέροντας τι να πω…ποια φώτα;
Κυρία: «όχι, τα φώτα έχουν και δύο γέφυρες»
Εγώ: «γέφυρες;»
Κυρία: «καλά άστο …θα ρωτήσω ποιο κάτω»

Κλασσικό

2 thoughts on “1233

  1. Μα και εσύ…
    Τι δεν κατάλαβες? Χάνει τον χρόνο του ο κόσμος μαζί σου…

    Οσο για την εισαγωγή, χτες μιλώντας με ένα φίλο, για το λιώσιμο στον ύπνο, ατακάρισα το εξής:
    Ο ύπνος είναι υγεία… Εκτός από τον αιώνιο.
    Τα μεγάλα πνεύματα!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

