ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Σκέψεις,γκρίνιες

ιστορίες ανθρώπων Α


Έχω αρχίσει να καταλήγω ότι μου αρέσει να γράφω ιστορίες, πραγματικά καθημερινά περιστατικά με λίγο σιρόπι σοκολάτας από πάνω για να γίνονται λίγο πιο νόστιμα.

Ομολογώ ότι την Ελληνική γλώσσα την σκοτώνω κοντά πυκνά αλλά τι να κάνουμε…υπάρχουν πάντα περιθώρια βελτίωσης (και ειδικά στην περίπτωσή μου …τεράστια).

Δυστυχώς από το τελευταίο post δεν συνέβη κάτι αξιοσημείωτο σαν ολοκληρωμένο γεγονός. Απλά πολλά μικρά και ίσως ασήμαντα (με την γενική έννοια) αλλά θα παραθέσω ορισμένα.

υπόμνημα @ σκέψεις @ήχοι @συνδετικά

Α.

Στην δουλειά μου κατά καιρούς υπάρχουν διάφοροι υπεύθυνοι, από υπουργεία, άλλες εταιρίες από τον οργανισμό για τα ISO και ένα σορό τέτοια πράγματα.

Τις τελευταίες μέρες φτιάχνω μια εφαρμογή που κάνει κάτι ελεγχους στα headers κάποιον αρχείων για τυχόν λάθη. Ήρθε λοιπόν ένας από τους παραπάνω τύπους και μου είπε:

«είναι «αντιεπαγγελματικό» ένα πρόγραμμα να έχει File -> Open|| Save || Exit …ect.»

WTF?? Σε κοίταξε γιατρός τελευταία; σου ρίξανε κάτι στον καφέ η το βάζεις από μόνος σου μέσα για να μπορείς να έχει άλλοθι αν κάποια στιγμή σε κατηγορήσουν για οξεία παραλογισμίτιδα; ..και τι πρέπει να έχει;

«3 κουμπιά μου λέει» .

εκείνη την στιγμή σκέφτηκα κάτι παλιούς καμένους συμμαθητές μου από το λύκειο να λένε «πωπω φίλε τα κουμπία ήταν πρώτα και μόνο 5000δρχ το ένα».

Ένα κουμπί για να διαλέγεις τα αρχεία, ένα κουμπί για να διαλέγεις το σημείο αποθήκευσης και ένα κουμπί για να τρέχεις την ρουτίνα. Και τα αγγλικά είναι «αντιεπαγγελματικά» . Τι σημαίνει Open (έλα μου ντέ!!!, νομίζω ότι όλοι οι φιλόσοφοι του κόσμου αναρωτιούνται το ίδιο πράγμα, τι είναι ο θάνατός, τι είναι η ζωή, αυτό το Open γιατί αρχίζει με Ο αντί για C; ). Αντί για Open πρέπει να λέει «Ορισμός τοποθεσίας ανάγνωσης».


Για Slow Down man που λένε και στα κινέζικα, εμείς θέλουμε το ηλίθιο το report για αν κάποιο αρχείο έχει κάποια τυχόν προβλήματα γιατί πρέπει να έχει κερασάκια το πρόγραμμα και εγώ να υπόκειμαι στα βασανιστήρια του Σειχ Σου;» . Στο κάτω κάτω ένας είμαι…όχι ολόκληρο developer team.

——-

Το παράτησα και ας κουρεύεται, δουλεύει ακόμα και αν το κουμπί εντάξει δεν ΕΧΕΙ ΤΟΝΟ!!!

το Β σε άλλο ποστ….βαρέθηκα.

Κλασσικό

One thought on “ιστορίες ανθρώπων Α

  1. Παράθεμα: Ιστορίες Ανθρώπων Β « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

