Σκέψεις

Όνειρα


Πολύ συχνά βλέπω όνειρα, μπορώ να ομολογήσω ότι αυτό συμβαίνει σε καθημερινή βάση.

Συχνά είναι διάσπαρτα κομμάτια του υποσεινήδητου και μπορώ να καταλάβω στην εντέλεια τους λόγους που τα βλέπω.

Μερικές φορές όμως, έχουν πολλά πρόσωπα και περίπλοκη πλοκή. Ορισμένα από αυτά σε κάνουν να νιώθεις λες σου έκλεψαν ένα κομμάτι από τον αληθινό κόσμο και το πήραν μαζί τους εκεί στα όνειρα.

Εχτές είδα ένα τέτοιο όνειρο. Ξυπνώντας θυμήθηκα και την ταινία του Ακίρα Κουροσάβα «Όνειρα»…Ίσως θα έπρεπε να την ξαναδώ κάποια στιγμή.

Πέντε βασικά άτομα ήταν στο όνειρο μου. 1.Εγώ, 2. η κοπέλα που μου αρέσει, 3. μια κοπέλα που έχουμε παρά ελάχιστες σχέσεις αλλά για κάποιο ανεξήγητο λόγο νιώθω ότι θα μπορούσε να γίνει μια καταπληκτική φίλη μου. 4. Μια τύπισσα από τα παλιά που έχω, δεν ξέρω και εγώ, πόσα χρόνια να την δω και 5. ένας τύπος από ένα σουβλατζίδικο εδώ πιο κάτω.

Ναι ξέρω…ο σουβλατζής πρέπει να είναι πολύ άκυρο πράγμα να δεις στον ύπνο σου.

Πάντως ήμασταν σπίτι του και πίναμε καφέ. Δεν θα κάτσω όμως να αναλύσω και να εξηγήσω όλο το όνειρο. Μόνο 2-3 καίρια σημεία που μου κάναν εντύπωση.

Το ένα είναι η κοπέλα νούμερο 3. να μου λέει:
«Τι θα γινόταν άμα σου έλεγα ότι αν μου πέσεις δεν θα φέρω αντίρρηση αλλά να ξέρεις ότι μετά θα σε μισώ για όλη μου την ζωή»
περιέργως μου ήρθε στο μυαλό η ατάκα του Arthur Dent από το HHGTG
«why is it likely to say something like that?»

Η κοπέλα νούμερο 2 να κάθεται απέναντι με έναν τύπο αγκαλιά και να μην με πειράζει καθόλου.

Η κοπέλα 4 να κάθεται στην πόρτα και να ουρλιάζει «deja vu» και το σουβλατζή να της λέει ότι είναι σε λάθος σειρά και ότι το πλατό είναι 3 πόρτες στο αριστερά από την τουαλέτα.

ακολούθησαν διάφορες κουλές συζητήσεις για το πως σιδερώνεις ένα μπλουζάκι που έχει πολλές πούλιες και μέσα και έξω.

Κλασσικό

4 thoughts on “Όνειρα

  1. ντόινγκ. είσαι λίγο άκυρος όμως..! εγώ βλέπω πολύ συχνά όνειρα άσχετα τελείως με μένα. κ είναι σαν ταινίες, με αρχή, μέση, τέλος κανονικά. μερικές φορές ξυπνάω κ λέω «τι είδα ο πούστης» .
    μου ‘δωσες ωραία ιδέα για ποστ :-)

  2. Ο/Η atithasopneuma λέει:

    kale, ti efages prin pas gia upno? mhpws auto ftaiei… sou katse varu! :P Akous ekei to souvlatzi na dinei sumvoules gia to pws siderwnei kaneis mplouzakia me poulies! LOL
    kalws se vrhka :)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

