Καθημερινότητα,Καλλιτεχνικά

Αλεξανδρινό


Εχθές πήγα σε ένα υπέροχο μέρος. Ή μάλλον για να το θέσω καλύτερα εχθές συνειδητοποιήσα ότι ένα μαγαζί στο οποίο είχα ξαναπάει 2-3 φορές ήταν υπέροχο.

Θα μπορούσα να το είχα συνειδητοποιήσει νωρίτερα όμως δεν με γοητεύουν και πολύ τα μαγαζιά εποχής (όπως το Petite Fleur). Παραδέχομαι ότι έχουν μια πολύ γοητευτική ατμόσφαιρα και μοναδικό χαρακτήρα, αλλά είμαι πολύ ρηχός για να τον εκτιμήσω.

Ξέρω όμως να εκτιμώ τις λεπτομέρειες. Παράγγειλα ένα gin με τόνικ. Σε οποιοδήποτε άλλο μαγαζί η barwoman/man θα άπλωνε την χερούκλα του στο gordons ή σε κάτι ακόμα χειρότερο και θα έφτιαχνε ένα απαίσιο ποτό βάζοντας τσιγκούνικες και τυχαίες αναλογίες, λες και ποτίζουν μουλάρια.

Αντί αυτού πήρα την εξής απάντηση: «Έχουμε τα εξής τζιν ποιο θα προτιμούσατε». Πριν όμως προλάβει να τελειώσει την πρότασή της καρφώνω με το βλέμμα μου ένα μπουκάλι Hendricks και τις κάνω νόημα. «έξοχη επιλογή».

Την γνωριμία μου με το συγκεκριμένο gin την χρωστάω στην κυρία 50ft queenie και το υπέροχο ποστ της πάνω σε αυτό.

Στην συνέχεια κάθισε με απίστευτη ευλάβεια λες και έφτιαχνε έργο τέχνης. Έκοψε μια μικρή μετρημένη φλούδα αγγουράκι, έβαλε το σωστό αριθμό παγάκια (πραγματικά φαινόταν να τα μετράει) μέτρησε το τζιν με ακρίβεια σταγόνας, έβαλε το τόνικ και έριξε ένα πολύ απαλό ανακάτεμα. Με γοήτευσε όσο δεν λέγετε την έχω ήδη στην καρδιά μου.

Βέβαια έκανε το ίδιο για κάθε ποτό, όσο απλό ή δύσκολο και να ήταν. Πραγματικά είναι αυτό που λένε ότι ρίχνει όλη της την αγάπη σε αυτό που κάνει.

….the best mix drinker in the galaxy

*επειδή πολύ ρωτάνε που είναι ακριβώς..just follow the google rabbit

google maps – > Αλεξανδρινό

 

Κλασσικό

5 thoughts on “Αλεξανδρινό

  1. Παράθεμα: γραμμές « Τράβα Καζανάκι

  2. Αγαπητή, συνονόματη με την καλύτερη μου φίλη…και εγώ…και προσπαθώ το λιγότερο να πηγαίνω μια στις 10 (δεν είμαι τόσο κοντά).

    Υπέροχο μέρος.

  3. Παράθεμα: αναζήτηση « Τράβα Καζανάκι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

