ότι νάναι,Σκέψεις,γκρίνιες

πονοκέφαλος


Σπάνια έχω πονοκέφαλους. Οι πονοκέφαλοι είναι σαν σημεία αναφορά στην ζωή μου.

Θυμάσαι τότε που είχα ένα πονοκέφαλο, είπα; ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ…μου είπε εκνευρισμένη.

εε καλά μην κάνεις έτσι, μου σπας τα νεύρα που λες ότι είμαι τυχερός που δεν έχω πονοκέφαλους…αλλά τους πόνους στην μέση όταν αλλάζει ο καιρός που τους πάς; ανάσα και μαχαιριά στην πλάτη.

Και να σου εχτές, και ο καιρός με έπιασε και ψύξη έπαθα και ένα τρομερό πονοκέφαλο. Σημείο αναφοράς και αυτός…μοναδικός στο είδος του. Στους 10-12 πονοκέφαλους που είχα στην ζωή μου κανείς δεν ήταν σαν και αυτόν. Ένιωθά το κεφάλι μου σαν να είναι καμπάνα και κάποιος καθυστερημένος καλόγερος να αποτυχαίνει αισχρά στο να βρει το σωστό ρυθμό. Βάρα ρε φίλε τουλάχιστον με ενα τρόπο που θα το συνηθήσω και θα το καταποιώ ..σκέψου κανά τραγουδάκι …μάταια.

Ήθελα να βάλω τα χέρια μου στο κεφάλι και να πετάξω αυτό το μεταλικό πράγμα. Αλλά υπήρχε μόνο το κεφάλι μου. Πολύτιμο, δεν το πετάμε αυτό. Όχι ακόμα τουλάχιστον. Εντάξει χάρηκες; πονάω κάπου αλλού για αλλαγή.

Έφυγα από την δουλειά νωρίς, άρων άρων το παυσιπονοαντιπονοκεφαλικό δεν έκανε τίποτα. 14 ώρες ύπνο όμως κάναν θαύματα.

—-

Πως σιδερώνουμε ένα μπλουζάκι με πούλιες αγαπητή μου;

Κλασσικό

3 thoughts on “πονοκέφαλος

  1. Ο/Η amelinia λέει:

    το πλουζάκι με πούλιες νομίζω το σιδερώνουμε ανάποδα..

    όσο για τους πονοκεφάλους.. είναι καλύτεροι και πιο user friendly απ’τις ημικρανίες. κι απ’τη στιγμή που δεν τους έχεις και συχνα.. μια χαρά! :)

  2. Ο/Η Anna λέει:

    paidia!! mporeite na boithisete??
    apo persu eixa ponokefalous.ekana aktines gia tuxon problima ston auxena kai den edixe kati.Ekana fusiotherapeia kai eniwsa kalutera. Ekana episis kai magnitiki auxena kai der eixa kati.Niwthw omws piesi sto plagio meros tou kefaliou kai sto katw simeio tou kefaliou, ekei pou kataligoun ta neura..
    Fobamai na paw sto giatro mipws kai exw ogo sto kefali!!!

  3. βρήκες να κάνεις μια τέτοια ερώτηση σε έναν άνθρωπο που έχει κάνει μέχρι και την τελευταίο είδος εξετάσεις που υπάρχει σε αυτόν τον πλανήτη. Πήγαινε σε ένα γιατρό.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

