ότι νάναι,Σκέψεις

χιούμορ


Οποίος δεν αυτοσαρκάζεται δεν έχει χιούμορ. Η μάλλον έχει «χαμηλά ποσοστά» χιούμορ.

Όποιος δεν έχει χιούμορ δυσκολεύεται να δεχτεί γερή αυτοκριτική. Είτε σωστή είτε λανθασμένη.

Όποιος δεν δέχεται κριτική. Είναι πολύ εγωιστής.

Όποιος είναι εγωιστής. Τρομάρα του!!

—–

Όλα αυτά τρώγοντας μπουκίτσες από ένα κριτσίνι με ροκφόρ (original) ή όπως μου είπε ο τύπος στο σουπερμάρκετ (αυτό ειναι το ακριβό είσαι σίγουρος ότι αυτό θέλεις).

Ναι αυτό ακριβώς.

και τώρα ετοιμάζομαι να φάω σύκα …αχ οι γευστικοι αδένες μου κάνουν πάρτυ στο στόμα μου.

θα κόλαγε και λίγο προσούτο μεταξύ αλλά στο εντομεταξύ κοιμόμουν όλο το Σαββάτο και δεν πήγα σουπερμάρκετ. (το ροκφορ το έχω 5-6 μέρες τώρα).

——

Κλασσικό

4 thoughts on “χιούμορ

  1. επιτέλους ένας άνθρωπος που του αρέσει το αγαπημένο ροκφορ. εύγε νέε μου! (οι άσχετοι συνειρμοί δεν είναι κάτι ανυσηχητικό, απλές παρενέργειες απ’ τη μούχλα)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

