Επικαιρότητα

υδραυλικέ υδραυλικέ!!


Πολλά συνέβησαν αυτή την εβδομάδα.

——-

4 θάνατοι. 3 την ίδια μέρα, την Παρασκευή. Ο τελευταίος σήμερα.

Micheal Jackson

Farrah Fawcett

Sky Saxon

Σπύρος Καλογήρου

Όλοι μεγάλα ονόματα που αφήσαν ο καθένας την δική του ιστορία.

*Edit: Βρήκα άρθρο στην βικιπαίδεια και για τον Καλογήρου!!!αμέ!!

——-

Διάφοροι σωλήνες έχουν σπάσει σπίτι μου. Ο υδραυλικός με έφτυσε, με εκνευριστικό τρόπο.  Ήταν να έρθει στις 11 το πρωί του Σαββάτου. Πήρε κατά τις 11.30 για να πει ότι θα έρθει στις 14.00!! και στις 15.00 ξαναπήρε τηλέφωνο για να μου πει να το κανονίσουμε καμιά άλλη στιγμή μέσα στην επόμενη εβδομαδα.

Το ότι κοντεύει να πέσει ένα τοίχος και το ότι έχω γεμίσει νερά 10 μέρες τώρα στα παπάρια του. Ε στα παπάρια μου και εμένα, βρήκα άλλο υδραυλικό και θα έρθει την Τρίτη.

Οικονομική κρίση σου λέει μετά.

——-

Κατά τα άλλα πολύ δουλειά…αλλά από λεφτά τίποτα. Ελπίζω να μην αφήσω τα κοκκαλά μου πριν πληρωθώ.

—–

και τσου, σαν την τσου τσου μέσα σε όλα το νομοσχέδιο για τους μετανάστες.

….και το κατάλληλο τραγούδι για την περίσταση.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

