ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα

ΤΡΕΛΑ!!


ΤΡΕΛΑ #1

Αυτό είναι το καλύτερο απόσπασμα που έχω ακούσει ποτέ στην Ελληνοφρένεια. Το ανέβασα στο youtube με μερικές φωτογραφίες από την διαδρομή Αθήνα Πάτρα που έβγαλα το Σαββάτο.

ΤΡΕΛΑ #2

Οι συνταξιούχοι στις τράπεζες. Οι γελοίες αυτές γριούλες που πάνε στις 8.30 απέξω από την τράπεζα και μαζεύουν χαρτάκια με νούμερα και τα ανταλάσσουν με τις φίλες τους αργότερα.

ΓΡΙΑ ΠΡΟΣ ΦΙΛΗ ΤΗΣ

«έχω πολύ καλό νουμεράκι σου λέω, έλα βάλτο στην τσέπη τώρα που δεν βλέπει κανείς»

ΤΥΠΟΣ

«δεν γίνεται γαμώ το κέρατό μου να έρχομαι εδώ από τις 9.30 και στις 11 να έχω μπροστά μου 10 γριές που ήρθαν πριν 5 λεπτά»

ΓΡΙΑ

«παλιό αλήτη, έτσι μιλάς στην μάνα σου»

ΤΥΠΟΣ

«τι λες μωρή ηλίθια, καθυστερημένη»

ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ

«μην δημιουργήτε φασαρίες θα αναγκαστώ να σας βγάλω έξω»

ΤΥΠΟΣ

«αει σιχτιρ ηλίθια με το ένα πόδι στο τάφο»

ΠΟΡΙΣΜΑ

ποτέ μην πάτε στην τράπεζα αρχές του μήνα…το συγκεκριμένο σκηνικό το έχω πετύχει σε 5 διαφορετικές παραλαγές.

Κλασσικό

2 thoughts on “ΤΡΕΛΑ!!

  1. οι καημένες οι γριές! αυτή θα είναι η κοινωνική τους έξοδος (εκτός από την εκκλησία). θα λένε «πάμε για κανένα νουμεράκι στην τράπεζα, είναι αρχές του μήνα» και θα ξεσηκώνονται θα μπανιάρονται, χτενίζονται και θα εκδράμουν (απ’το εκδρομη..) με ταπεράκια, παρέες-παρέες στην τράπεζα για τη σύνταξη. ο τύπος απαράδεκτος. να θέλει να τους χαλάσει την εκδρομή;!!

    υγ. χώρια την πλάκα πάλι καλά που υπάρχουν και τα ΑΤΜ αλλιώς θα μου σπαγε τα νεύρα αυτή η κατάσταση στις τράπεζες

  2. 3 φορές πήγα τις τελευταίες μέρες, δεν ξέρω τι μόδα είναι αυτή στην Ελλάδα ή στην Αγροτική τράπεζα…το να ανοίγεις λογαρισμό στο ταμείο (ο_ο) αλλά αν πάει έτσι η κατάσταση με βλέπω να μην ανοίγω ποτέ λογαριασμό.

    Λες να καλοπιάσω καμιά γριούλα για κανένα καλό νουμεράκι;

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

