Επικαιρότητα

me doing bussiness as usual


Τρελή δουλειά, προθεσμίες που έχουν λήξει, υπεύθυνοι να μας βρίζουν επειδή δεν ξέρουν τι άλλο να κάνουν.

…Και μέσα σε όλα και ο τρελός με το theremin, εγώ, να δίνω μάχες με δράκους και αστικά λεωφορεία.

Έφτασε την Δευτέρα. Έμαθα να το κουρδίζω, συνειδητοποίησα ότι για να ακουστεί σωστά θα πρέπει να είναι σε σχεδόν άδειο δωμάτιο, και έμαθα και να παίζω και κάποιες κλίμακες.

Τα λεωφορεία. αχ αχ καθημερινή εμπειρία ζωής έπειτα από κοντά 5-6 χρόνια. Βλέπεται τώρα που κόψαν τον ΗΣΑΠ στην μέση, αναγκάζομαι να παίρνω λεωφορείο για την μισή διαδρομή.

Βέβαια τα συμπεράσματα που έχω βγάλει ως τώρα φαίνονται ελαφρά λανθασμένα…εκτός του ότι στην λεωφόρο Ηρακλείου, απόγευμα, ακόμα και κατακαλόκαιρο, όταν τα μαγαζιά είναι ανοιχτά, δεν κουνιέται κουνούπι. Κάτι ξέρει και ο καημένος ο κόνοψ.

15 λεπτά το πάγενε το πρωί. 40 το έλα το απόγευμα. Αλλά ΟΚ θα το αντέξω 27 μέρες μείναν ακόμα μείον 5 τις άδειας και 6 μέρες σαββατοκύριακα….άχου άχου …16 μέρες στην πίεση.

Το λανθασμένο συμπέρασμα είναι ότι στο λεωφορείο ως τώρα οι άνθρωποι μου φάνηκαν λιγότερο αγενής. Καμία γριά δεν μου έπιασε το χέρι με την μαγκούρα να με τραβήξει για να μην κάτσω στην καρέκλα και να μου πει ευγενικά με γλυκιά φωνή…»αλήτες, δεν αφήνεται τους γέρους να κάτσουν, νέοι άνθρωποι…σκατά στα μούτρα σας» ….σε ποια χώρα είμαι ΟΕΟ;;

Κλασσικό

4 thoughts on “me doing bussiness as usual

  1. Ο/Η amelinia λέει:

    lol πέτυχες γριά που έκανε έτσι; μα καλά τι σόι γριά ήταν κομάντος; :)
    άμα περάσουν οι μέρες που λες τι θα γίνει; θα την κάνεις μακριά, σ’άλλη γη, σ’αλλα μέρη που δεν έχει συγκοινωνία πέρα από το ταπεινό γαϊδούρι; ;)

  2. καλά δεν θα την έλεγα commando απλά αγενής. επίσης ζητώ δουλειά στο Λονδίνο με εισιτήριο χωρίς επιστροφή…ούτε η γρίπη δεν με φοβίζει. Το μόνο κακό είναι ότι μου αρέσει εδώ η δουλειά μου…παρόλα που κάνω τον μικρό φτωχό προγραμματιστή.

  3. χμ.. δουλειά στο Λονδίνο. καλό μου ακούγεται. να πας. να αλλάξεις παραστασεις, να κρυώνεις κατακαλόκαιρα, να βρέχει ασταμάτητα και να γουστάρεις! ;)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

