ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα

Καλοκαιρινό Σαββάτο


Σαββάτο Πρωί.

Πήγα μια μικρή βόλτα στο πλαίσιο για να δω κάποιες κάρτες ηχογράφησης γιατί θα ήθελα να μπορώ να ηχογραφώ αυτά που παίζω.

Γύρισα με ένα ζευγάρι All Stars σε ένα χρώμα που έψαχνα καιρό. Καταπληκτικό ζευγάρι.

DSC_5769

Σάββατο βράδυ.

Κάθομαι, ήσυχος και διαβάζω κάποια μπλόγκ. Τα περισσότερα μαγαζιά έχουν κλείσει και οι περισσότεροι φίλοι έχουν φύγει για διακοπές οπότε δεν έχω κάπου να πάω. Σύντομα ούτως σι άλλος θα ακολουθήσω και εγώ. Η άδεια μου αρχίζει την δευτέρα. Θα μπορούσα να φύγω από παρασκευή αλλά προτιμώ δευτέρα πρωί να κάνω κάποιες δουλειές που δεν γίνονται άλλες φορές λόγω δουλειάς.

Χαμένος μες στις σκέψεις μου ακούγεται δυνατή λαϊκή μουσική. Κάποιο καψουροτράγουδο που δεν μπορώ να αναγνωρίσω. Την αγνοώ μέχρι που ακούω διάφορες γριές (κυρίως) να βγαίνουν στο μπαλκόνι και να του φωνάζουν να το χαμηλώσει. Κοιτάω την ώρα 01.15 καλά λέω τι ζόρι τραβάνε τώρα και μάλιστα Σαββάτο. Το χαμηλώνει ο τύπος για κάποια ώρα. Σε κάποια φάση …μπαμ πάλι τέρμα η μουσική πάλι οι γριές στα μπαλκόνια να βρίζουν αυτή την φορά ότι θα φέρουν την αστυνομία. Ώρα 01.55. Βγαίνει στο μπαλκόνι και αρχίζει θεούς και παναγίες στις γριές. Κάποια φωνάζει…να καείς στην κόλαση.

Αστυνομία δεν ήρθε και το πανηγύρι σταμάτησε λίγο πριν από τις 3 όπου την έπεσα και εγώ επιτέλους για ύπνο.

————————————–
Επίσης έχω να πω ότι έιτε η TELLAS είτε ο ΟΤΕ τον παίρνει ελεεινά (έχω τηλέφωνο TELLAS και ίντερνετ OTE) γιατί η γαμωγραμμή μου ξαφνικά από παρασκευή βράδυ…έχει απίστευτο θόρυβο και με πετάει κάθε 30 λεπτά (δεν φταίει το μοντεμ, δοκίμασα 3). ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ!!!! ΓΑΜΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΚ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ /rant
——————————————

Κλασσικό

2 thoughts on “Καλοκαιρινό Σαββάτο

  1. ευχαριστώ μόνο που θα περάσει κανένας μήνας για να τα φορέσω…ποτέ δεν φοράω παπούτσια το καλοκαίρι…και στην δουλειά με σαγιονάρα πάω.

    ΥΓ. ήρθε ο ΟΤΕ και μου έφτιαξε το ιντερνέτ…βέβαια δεν έχω τηλέφωνο από τότε …but who the fuck cares anyway.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

