ποιήμα,ότι νάναι

γραμμές


Friday dawned dump and blustery

Ύστερα από 31 χρόνια αρχίζω και συνειδητοποιώ ότι οι γυναίκες που με εκνευρίζουν, ή για να είμαι πιο σαφείς γυναίκες που καταφέρνουν να με εκνευρίζουν, με ελκύουν πολύ.

He stood by the doorway trembling

Ο λόγος είναι ότι ελάχιστα πράγματα μου δημιουργούν αληθινά συναισθήματα. Πάντα είχα ένα γκρι τόνο αναισθησίας.

The air was full of moisture

Νιώθω σαν να μην υπάρχει χρόνος με την παρουσία της. Ζω ασυναίσθητα χωρίς αποτυπώματα. Η ώρα κυλάει ευχάριστα βασανιστικά.

I enjoy walking in light rain, slowing down time.

Υπομονή.

—————————–

Τελευταία λαμβάνω πολλές επισκέψεις από την google με την λέξη «Αλεξανδρινό στα Εξάρχεια». Κάτι που με χαροποιεί αφάνταστα μιας που είναι ένα πραγματικά καταπληκτικό μαγαζί με ζεστή ατμόσφαιρα και γούστο.

Κλασσικό

2 thoughts on “γραμμές

  1. εγώ να ασχοληθώ μαζί της…αυτή να δούμε πότε θα ασχοληθεί μαζί μου. Το χειρότερο είναι ότι είναι ελαφρώς εκτός πραγματικότητας,και εγώ είμαι μακράν χειρότερος, οπότε δύσκολα θα βγει άκρη.

    ότι αξίζει…δεν τίθεται αμφιβολίας. Υπομονή!

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

