Επικαιρότητα,Καλλιτεχνικά

…And another thing


Είμαι ενθουσιασμένος!! βγαίνει επιπλέον βιβλίο (έκτο) του hitchhikers guide to the galaxy αυτή την φορά γραμμένο από τον Eoin Colfer (μιας που ο δημιουργός του, Douglas Adams, πέθανε το 2001). O Eoin Colfer παρότι δεν έχω διαβάσει τίποτα δικό του, πολλοί των συγκρίνουν με την J. K. Rowling.

Για να πω την αλήθεια, παρότι είμαι αρκετά μεγάλος θαυμαστής του Adams δεν είχα ακούσει για αυτό το βιβλίο απολύτως τίποτα. Βγαίνει την Δευτέρα 12 Οκτώβρη. Το άκουσα κατά λάθος σε μια διαφήμιση του BBC radio 4 για τα 30 χρόνια του hitchhikers guide to the galaxy. Όπου ακούγεται ο Simon Jones να λέει κάτι του στυλ

«…Is this the complain department? I heard you brought me back from the dead…haven’t I suffered enough?»

Ίσως είναι πατάτα, ίσως και όχι. Εγώ θα του δώσω μια ευκαιρία, πριν βγάλω οποιοδήποτε πόρισμα.

Ακόμα από την Δευτέρα 12 Οκτώβρη μέχρι και τις 23 το BBC radio 4 θα παρουσίαση την ραδιοφωνική έκδοση του βιβλίου. Για όσους ενδιαφέρονται είναι στις 22.45 ώρα Αγγλίας.

————-

ένα από τα πιο αγαπημένα μου κλιπάκια

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

