ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα,Καλλιτεχνικά

στην δουλειά…


Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι διαφέρω πάρα πολύ από τον μέσο άνθρωπο. Περίεργες εμμονές, μεγάλο ενθουσιασμό για πράγματα που κανένας δεν νοιάζεται ενώ επιδεικνύω απίστευτη απάθεια και αναισθησία σε πράγματα που πειράζουν/επηρεάζουν σχεδόν τους πάντες.

Ταυτόχρονα ακούω το another thing στο BBC radio 4…

«the earth is about to be destroyed….again.»

Φτάνω στην δουλειά και κάθομαι αμέσως στον υπολογιστή μου…που συνήθως έχει ξεμείνει ανοιχτός από την προηγούμενη μέρα τρέχοντας διάφορα δεδομένα.

«coincident and deja vu are main parts of its engine»

Κάτι μου είπε μια κοπέλα από την δουλειά, μου πήρε γύρω στα 10 δευτερόλεπτα για να απαντήσω γιατί προσπαθούσα να ξεδιαλύνω τα δεδομένα που είχαν τρέχει από την προηγούμενη μέρα. Με αποκάλεσε αγενή γιατί καθυστέρησα να της απαντήσω και ότι η δικαιολογία μου ότι είχα την προσοχή μου αλλού με κάνει ακόμα πιο αγενή. Μετά είπε ότι έπρεπε να της πω εξαρχής ότι δεν μπορώ να απαντήσω.

«He tapped the secret code… 1,2,3»

Συνήθως δεν δουλεύω μόνος μου στην δουλειά. Αφού τελειώσαμε κάτι το δείξαμε σε μια άλλη κοπέλα και την ρώτησε πως της φαίνεται. Το κοίταξε και είπε «δεν βλέπω καμία ατέλεια». Την κοίταξε στραβά με προφανή ενόχληση και της είπε «εσένα όταν σου δείχνουν κάτι ωραίο, απλά λες ότι δεν βλέπεις ατέλειες;»

Εγώ ακόμα αναρωτιέμαι γιατί δεν ενόχλησε και εμένα (μιας που είχα ρίξει την περισσότερη δουλειά).

«wowbagger the infinite prolonged insulted Zaphod Beeblebrox»

Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι απλά δεν με ενδιαφέρει καθόλου η γνώμη της συγκεκριμένης κοπέλας. Εγώ θα πω ακριβώς το αντίθετο.

———————-

Δεν μπορώ να αποφασίσω αν ο αφηγητής του καινούριου Hitchhikers guide to the galaxy είναι κακός ή απλά το όλο βιβλίο είναι μάπα. 19 του μήνα θα το έχω στα χέρια μου και σε 3 μέρες το πολύ θα το έχω διαβάσει. Σκοπεύω να γράψω μια εκτεταμένη ανάλυση.

Ως τώρα έχω σχηματίσει πολύ κακή εντύπωση. Έχει φέρει τα πάνω κάτω μέσα σε 2 τέταρτα αφήγησης.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

