ότι νάναι,Ιστορίες ανθρώπων,Καθημερινότητα

στο σπίτι…


Εχθές η γειτόνισσα τα έπαιξε. Άκουγα με την ησυχία μου BBC όπως πάντα μέχρι τις 23.30. Ξαφνικά ακούω κραυγές και την γειτόνισσα να κοπανάει με κάτι τους τείχους.

Σκέφτομαι τι σκατά …το ράδιο δεν είναι καν δυνατά και γιατί ουρλιάζει σαν κολασμένη;;;

Χαμηλώνω τελείως και στήνω αυτί και ακούω τα εξής:

«Στο διάολο να πάτε όλοι σας!!!  2 χρόνια τώρα συνέχεια φασαρία το βράδυ δεν μπορώ να κοιμηθώ….θα σας κάνω μήνυση θα φωνάξω την αστυνομία…θα σας πάρει ο διάολος τον πατέρα. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ….ΑΛΗΤΕΣ ΒΟΓΚΑΤΕ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ…αλλά θα σας δείξω εγώ μέσα θα σας χώσω….»

Ναι!!! δεν ήξερα να φεύγω από το σπίτι μου και να πληρώνω ξενοδοχεία γιατί ενοχλούν διάφορα βογκητά την γειτόνισσα. Εγώ μπακούρι κάμποσο καιρό τώρα όμως…άρα υποθέτω ότι αναφερόταν στο ζευγάρι στο διπλανό διαμέρισμα. Προσωπικά ποτέ δεν έχω ακούσει τίποτα προς τα εκεί; Βογκητά στις ειδήσεις του BBC από ότι ξέρω δεν έχει.

Φαντασμένη; Παρανοϊκή; Δυστυχώς δεν κάλεσε την αστυνομία…θα είχε αρκετή πλάκα.

Μετά από καμιά ωρίτσα πήγα για ύπνο και είδα το πιο περίεργο όνειρο που έχω δει.

Βγήκα ραντεβού με μια κοπέλα από την δουλειά στον ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟ. Η τρελή ακούει βογκητά και εγώ πηγαίνω το ραντεβού μου για σφραγίσματα….

Κλασσικό

3 thoughts on “στο σπίτι…

    • να υποθέσω ότι είναι σχόλιο για την οδοντιατρική καρέκλα…πάντως όταν της το ανέφερα την είδα να στραβώνει ελαφρά.

      που…πάω ξυπόλητος στα αγκάθια

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

