ότι νάναι,Επικαιρότητα,Καθημερινότητα

Discoworld & Hitchhiker’s guide to the galaxy


Επεισοδιακή μέρα αλλά τέλος καλό όλα καλά. Το πρωί μου ήρθαν τα 4 καινούρια βιβλία.

The Light Fantastic, Equal Rites και Mort από τον Terry Pratchett

And another thing το 6ο βιβλίο από την τριλογία του hitchhikers guide to the galaxy.

Ανυπομονώ να τα διαβάσω όλα. Το «And another thing» το ξεκίνησα ήδη…και αν και η ραδιοφωνική έκδοση είναι κάπως βαρετή, το βιβλίο έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον.

DSC00143

Ομολογώ ότι εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα που είχε η hardcore έκδοση του βιβλίου. Νομίζω ότι θα ήθελα όλη την σειρά δεμένη με αυτό τον τρόπο.

DSC00144

Τα βιβλία αρνιόντουσαν κατηγορηματικά το πρωί να εισέλθουν στην αγκαλιά μου μιας που η υπάλληλος στο ταχυδρομείο έχασε την ταυτότητα μου για σχεδόν 20 με 25 λεπτά. Ο πανικός στο πρόσωπό της ήταν εμφανής …καθώς και η βαρεμάρα στο προσωπό μου, μην ξέροντας πως να αντιδράσω.

Το παθαίνω συχνά τελευταία μου φαίνεται. Ο κόσμος μου συμπεριφέρεται ύποπτα πετώντας ένα πιάτο μακαρόνια μπολονέζ στην μάπα μου.

Στην συνέχεια είχα φωτογράφιση στο βράχο της ακρόπολης. Μια υπέροχη μέρα φωτογραφίζοντας όμορφες στρουμπουλές πετρούλες. Είχε καλό καιρό και είχαμε γρήγορα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Τα πορτοφόλια βροχή στο πάτο του βράχου…οι πορτοφολάδες είναι περισσότεροι από τις σταγόνες τις βροχής στο συγκεκριμένο μέρος.

Μια χοντρή κυρία ανάγκασε όλο το λεωφορείο να κατέβει κάτω για να χωρέσει να προσγειωθεί στο έδαφος…λίγα δευτερόλεπτα αφού κατέβασε και το δεύτερό της πόδι στον πλανήτη γη …θυμήθηκε ότι αυτή δεν ήταν η στάση της και μας έσπρωξε όλους ξανά μέσα.

Τσάι, Κέικ, μια μπανάνα και κουλουράκια είναι αρκετές λέξεις για να περιγράψουν την υπόλοιπη ημέρα.

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

