ότι νάναι,Σκέψεις

δύο προσωπικότητες


Αφορμή για αυτά που θα γράψω είναι δυο μικρά περιστατικά.

Α. Ένα μήνυμα που έστειλα σε μια φίλη μου και δεν κατάλαβε τίποτα απολύτος από αυτά που τις έγραψα

Β. Μου είπε η ίδια σήμερα πριν φύγω από την δουλειά ότι «οι άνθρωποι που γράφουν είναι επιρρεπείς στην κατάθλιψη»

Α

Το πρώτο οφείλεται στον τρόπο σκέψης τον οποίο διέθετα πάντα. Ή για να είμαι πιο σαφείς στο τρόπο επικοινωνίας που έχω με τον έξω κόσμο. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι στις συζητήσεις μου κολλάω στο χρόνο και συμπεριφέρομαι με τους εξής τρόπους:

1. Πηδάω ακατάπαυστα από θέμα σε θέμα χωρίς να έχουν μια φυσική η λογική συνέχεια (για τους άλλους).

2. Επιστρέφω σε συζητήσεις μέχρι και 2-3 μήνες πριν χωρίς πρόλογο συνεχίζοντας από εκεί που είχα μείνει (φυσικά οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν καν τι λέω.

3. Συζητάω τα πράγματα με τον δεύτερό εαυτό μου συχνά. Ποτέ δεν τον συμπάθησα αυτόν τον τύπο. Περισσότερα για αυτό παρακάτω.

Β

Ναι το πιστεύω και εγώ αυτό και το καταλαβαίνω. Κάποτε θα μπορούσα να περιλάβω και εμένα σε αυτή την κατηγορία (μιας που είναι προφανές ότι μου αρέσει να γράφω). Αλλά πάντα υπάρχει ένα αλλά. Ας το πάρουμε λίγο μεθοδικά το γιατί μπορεί να ισχύει μια τέτοια πρόταση.

Υποθέτω ότι είναι παρόμοιο με το να βλέπεις τον εαυτό σου στο καθρέφτη ή να γράφεις την φωνή σου σε ένα μαγνητόφωνο, κασετόφωνο, mp3, wav και οτιδήποτε άλλο τρόπο ηχογράφησης υπάρχει. Η πρώτη σκέψη που έρχεται στον περισσότερο κόσμο όταν ακούει την φωνή του είναι

«ΜΑ ΤΙ ΑΠΑΙΣΙΑ ΦΩΝΗ ΕΧΩ!!!»

Το ίδιο ισχύει και στα γραπτά. Γράφεις κάτι …το ξαναδιαβάζεις και λές.

«ΜΑ ΤΙ ΠΙΠΕΣ ΓΡΑΦΩ»

ή πολύ απλά σου θυμίζουν πράγματα που δεν θα ήθελες να γράψεις ποτέ και πέφτεις σε κατάθλιψη.

και τα δύο τα τελευταία τα είχα βιώσει πολύ στο παρελθόν. Τα τελευταία όμως τρία χρόνια , ύστερα από μια γερή δόση παρανοϊκής καταθλιπτικής σύγχυσης, έριξα τον άλλο μου εαυτό (αυτόν που δεν συμπαθώ) στο κελάρι …και ασχολούμαι μαζί του μόνο όταν του πάω πρωινό και τότε πάλι αλλάζουμε μόνο κανα δυο κουβεντούλες. Τι κάνεις; καλά είσαι; τέτοια πράγματα.

Αυτό έχει τα θετικά του και τα αρνητικά του. Το θετικό είναι ότι έχω ησυχάσει από την γκρίνια του, την μαυρίλα του, τις υπερβολές του και τους πολλούς συναισθηματισμούς. Το κακό είναι ότι ενημερώνομαι για διάφορα πράγματα, όπως για το ποια εντέλει μου αρέσει(που είναι και ο τομέας του) τελευταίος χωρίς να μπαίνει στον κόπο να με ρωτήσει.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Κλασσικό

7 thoughts on “δύο προσωπικότητες

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΧΑΧΑΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ….ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΤΕ ΡΕ!!!4 ΤΡΕΛΛΟΙ ΚΑΙ 2 ΕΜΕΙΣ!! ΕΞΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ! ΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
    ΤΟΥ ΡΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ
    ΥΓ.ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΤΟ ΠΟΣΤ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΜΙΛΑΩ ΕΔΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ;PpPPpPp

  2. για σιγά, δεν θα μας βγάλετε και φυσιολογικούς από πάνω…σμουρφ!

    πάντως το συγκεκριμένο ποστ το θεωρώ ένα masterpiece απεικόνισής του εαυτού μου.

  3. Ο/Η loth λέει:

    ΣΜΟΥΡΦ??? ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΘΥΜΗΘΥΚΑ ΤΩΡΑ…ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΩΡΟ ΣΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΣΤΡΟΥΜΦΙΤΑΣ ΞΩΓΑΜΟ ΑΡΑΓΕ? ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ…ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ Ο ΠΑΠΑΣΤΡΟΥΜΦ? ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΒΙΑΓΚΡΑ? ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΠΛΕ ΗΤΑΝ..ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΙΝΕΙ ΥΠΟΨΙΕΣ!!!
    ΥΓ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΑΥΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ ΘΕΛΕΙ!
    ΥΓ.2 ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΤΕΡΠΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΤΟΝ..ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ! (ΕΛΕΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΨΕ…!!!!;P)

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

