ότι νάναι,Σκέψεις

1 χρόνο μετά


ένα χρόνο πριν , βίωσα την παρέλαση της 28 Οκτωβρίου στην Πανέμορφη Αλεξανδρούπολη, η οποία μόνο για μια μέρα μεταμορφώθηκε σε σκουπίδι.

Φέτος στην Αθήνα δεν έκανα καν το κόπο να βγω από το σπίτι. Συχαίνομαι τις παρελάσεις. Αλλά πρέπει να ομολογήσω ότι μου αρέσει που δεν δουλεύω σήμερα.

Εχθές το βράδυ ήμουν κομματάκι κουρασμένος και κοιμήθηκα με την τηλεόραση ανοιχτή. Δεν το συνηθίζω εκτός τον περιπτώσεων, όπως προανέφερα, που είμαι πτώμα. Ξύπνησα γύρω στις 6 με την είδηση της τρομοκρατικής επίθεσης και από μια γλυκιά ανάμνηση ενός πολύ όμορφου και σουρεαλιστικού, όπως πάντα, ονείρου.

Ο κύριος πρωταγωνιστής στο όνειρο ήταν ένα μικρό πλαστικό γουρουνάκι. καλή ώρα σαν αυτό στην από κάτω φωτογραφία πινκ πιγκι φρομ ντριμ

το οποίο ήταν κάτι σαν φορητό video player. Το οποίο μπορούσες να το τραβήξεις όσο ήθελες και να το κάνεις όσο μεγάλο ήθελες και κοιτώντας στην κοιλίτσα του έβλεπες όποιο βίντεο ήθελες. Δεν ήμουν μόνος ήταν και το κορίτσι από τον οδοντίατρο. Την ρώτησα αν την ενοχλεί που μου αρέσει και απάντησε «Δεν νομίζω».

Μετά πήρα το γουρουνάκι μου και πήγα μια βόλτα με ένα τρενάκι χαζεύοντας το πράσινο τοπίο.

Κλασσικό

2 thoughts on “1 χρόνο μετά

  1. Παράθεμα: κόκκινες γραμμές | Τραβα Καζανακι

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

