Καθημερινότητα,Σκέψεις

παρασκευή βράδυ


Σήμερα ήταν η πρώτη παρασκευή που δεν την ένιωσα σαν παρασκευή. Ήταν περισσότερο πέμπτη. Το γεγονός ότι δεν θα πάω αύριο στην δουλειά δεν το έχω συνειδητοποιήσει.

Γύρισα ορεξάτος σπίτι, παρόλο που κάθισα μια ώρα παραπάνω στην δουλειά. Αρχικά σκέφτηκα να επισκεφτώ μια φίλη μου..αλλά λόγω ανωτέρους βίας έστριψα 90 μοίρες και έστρεψα την όρεξη μου στο να μαγειρέψω ..

Το μενού έχει πολύ κέφι και μεράκι και σε 20 λεπτά θα στρώσω και την αρχοντομουτσουνάρα μου να φάω Λαβράκι στο φούρνο με κρεμμυδάκια και μια τεράστια σαλάτα με ρόκα, σπανάκι και παρμεζάνα.

————-

Τίποτα δεν πάει όπως θα ήθελα αλλά τίποτα δεν θα μου ρίξει την διάθεση. Ούτε το ξανθό αξιαγάπητο τερατάκι.

Την Κυριακή έχει την καινούρια ταινία του Terry Gilliam  «The Imaginarium of Doctor Parnassus» και πιθανότατα μια αρκετά όμορφη διασκεδαστική κουβέντα.

————-

15 λεπτά ακόμα για το ψάρι….λιγουρεύομαι την σαλάτα ….αλλά θα κάνω υπομονή.

————-

Πήρα με την επιδότησή μου το iphone και ενώ δεν ήμουν τόσο φαν (και ολίγον δυστακτικός αρχικά) …θέλω να πω ότι είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ!!

Κλασσικό

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

