ότι νάναι,Κινηματογράφος,Σκέψεις

τούβλο


Μερικοί έχουν το κακό συνήθειο να πετάνε τούβλα στο κεφάλι. Να ανοίξεις ομπρέλα; (κάτι κάνει εναντίον των τούβλων) Θα αρχίσουν να πετάνε τσιμεντόλιθους.  Να μπεις κάτω από υπόστεγο, κάτω από μια ζεστή σκέψη …θα πάρουν την πυροσβεστική μάνικα θα κρυώσουν το νερό στους +1 (μην και παγώσει και δεν μπορεί να κάνει την δουλειά του) και θα σε κάνουν λούτσα.

Δεν το κάνουν όμως επίτηδες, δεν το κάνουν όμως ούτε κατά λάθος.  Έχουν μια εγωιστική εσωστρεφή αντίληψη της δικαιοσύνης και θέλουν να πατάξουν οτιδήποτε έγκλημα απέχει λιγότερο από 12 μέτρα  από τον εαυτό τους.

Μιλάνε για παραμύθια και όμως δεν πιστεύουν σε αυτά. Βλέπουν μια πισίνα με  κρεμ καραμελέ και αντί να πέσουν μέσα την κοιτάνε με απορία. Καλή η λογική, καλή και φαντασία. Καλή η πραγματικότητα, καλός και ο σουρεαλισμός.

Παρόλα αυτά τα εντελώς ετερώνυμα είναι που τραβάνε την προσοχή σου…

Μετά από την 9 σειρά μπήκες στο μυαλό του, έπρεπε να χαθείς…αλλά βρήκες για άλλη μια φορά το δρόμο.

Ήταν υπέροχα.

Κλασσικό

12 thoughts on “τούβλο

  1. Ο/Η LOTH λέει:

    ΤΩΡΑ ΕΣΥ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΤΑ ΕΤΕΡΩΝΥΜΑ ΜΟΥ ΚΑΨΑΝΕ ΤΟΝ ….ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ! ΤΕΣΠΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΚΙΟ ΘΑ’ΧΕΙΣ!
    ΥΓ.ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ 9 ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΑ ΤΙΣ ΣΕΙΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ;)
    ΥΓ.2 ΩΣΤΕ ΕΧΕΙΣ 3 Ε-ΜΑΙL ΑΚΟΜΑ Ε? ΧΜΜΜΜΜ…..
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ :p

    • Πρέπει να παραδεκτώ ότι και εμένα τα ετερώνυμα μου έχουν κάψει …και συνεχίζουν…

      Αλλά τους έχω μια αδυναμία. Αυτό για την 9 σειρά είναι κατανοητό μόνο από ένα άνθρωπο που από όσο ξέρω δεν διαβάζει το μπλογκ.

      3 επίσημα
      2 ανεπίσημα

      καλό μήνα

  2. Ο/Η LOTH λέει:

    ΑΥΤΟ ΤΟ …»ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ» ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΠΩ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΩ ΧΑΖΗ! ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠ’ΌΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΚΟΡΠΙΟΙ ;)
    ΕΠΙΣΗΣ, ΓΙΑ ΤΟ 9 ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ «ΑΠΟΔΕΚΤΗ» ΑΠΛΑ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΠΑΙΞΑ ΧΑΖΗ ΚΑΤ’ ΕΠΙΛΟΓΗΝ!!! ;P
    ΥΓ.5 MAIL???ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΩΔΙΚΟ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΝΟΙΑ!ΧΑΧΑΧΑ
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  3. είχα και μια καταπληκτική εμπειρία με το ετερώνυμο το πρωί που το πέτυχα στο λεωφορείο σήμερα…εξελίχθηκε ως εξής

    εγώ:»Καλημέρα»
    she:»Μην με πλησιάζεις είμαι άρρωστη, πάω στο γιατρό»
    εγώ:»Ναι το έμαθα»
    …(5 λεπτά σιωπής)
    εγώ:»Περαστικά»
    …(1 λεπτό)
    κατέβηκα στην στάση μου.

  4. Ο/Η loth λέει:

    XAXXAXAAAAAAAAAAAA….ΛΕΤΣ ΝΟΤ ΤΖΑΜΠ ΙΝ ΚΟΝΚΛΟΥΖΙΟΝΣ!!!ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ…ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΟΥ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ!!!
    ΥΓ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑΤΡΟ..ΑΛΛΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ!
    ;P

  5. Ο/Η loth λέει:

    ΑΧΑΑΑΑΑ ΣΕ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΕΤΕΡΩΝΥΜΟ….ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ!
    ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ..ΟΜΩΝΥΜΑ!!
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ’ΧΕΙ.
    ΥΓ.ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΑΠΟΨΕ ΝΟΜΙΖΩ…ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ’ΝΑΙ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ!

  6. Ο/Η LOTH λέει:

    AAAAA…ΔΕ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ, ΕΓΩ ΦΟΡΑΩ ΑΠΟΣΜΗΤΙΚΟ!
    YΓ. ΕΠΙΣΗΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΡΒΟΥΝΟ, ΟΧΙ ΑΝ ΜΥΡΙΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΥΤΟ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΕΕΕΕΕΕΣ

  7. Εγώ τα καταφερνω και νιώθω υπέροχα. Το πρόβλημα μου είναι θέμα εγκατάλειψης. Δεν ξέρω να το βάζω κάτω και να σφυραω αδιάφορα μέχρι να το πάρει ο επόμενος περαστικός. Οι πλαστικές σακούλες απαγορεύονται. Ειδικά άμα υπάρχουν γάτια τριγύρω.

Δεν δαγκώνω γράψε κάτι

